«Архимед күші» ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, «архимед күші» қандай шамаларға байланысты екенін түсіну, тақырып бойынша есеп шығаруға дағдылану, өздерінің ойлау қабілетін, алған білімдерін тиянақтап дамыту. Дәстүрлі емес сабақ түрінде белсенділігін арттыра, өз-өзіне баға беру, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарау. Халқымыздың өткен тарихына көз жібере отырып, ұлттық өнерді, халықтық кәсіпті тану, үйреніп бағалай білу. Алғырлыққа, тез ойлауға үйрену. |
Соңғы жылдары экономикамыздың қарқынды өсіп дамуы техникалық мамандықтарға деген сұранысты арттырып, оқушылардың политехникалық циклдағы пәндерге қызығушылығын оятты. Осыған байланысты бірыңғай ұлттық тестілеуде «Физика» пәнін таңдайтын оқушылардың саны көбейді. Оқушылар физикадан теориялық бөлігімен қоса эксперименттік және сандық есептерді шығара білу дағдыларын қалыптастыру керек. Сондықтан арнайы курста ҰБТ-де кездесетін есептердің шығарылу жолдарын меңгеруге көп көңіл бөлу керек. |
Линзаның фокусында бас оптикалық оське перпендикуляр фокустық жазықтық орналасқан. Шашыратқыш линзаларда сынғаннан кейін, сәулелер линзадан жинақсыз шоқ түрінде шығады. Шашыратқыш линзалардың фокусы – жалған, өйткені онда линзадан өткен сәулелер емес, олардың созындылары қиылысады. Линзаның негізгі сипаттамаларына оның Ғ фокустық қашықтығы мен фокустық қашықтығына кері шама-линзаның D оптикалық күші жатады. |
Тәжірибе жасалық. Бірқалыпты және бірқалыпты есес қозғалыстарды бақылау үшін мынадай тәжірибе жасауға болады. 47 ,а- суреттегі кішкентай арбашаның үстіне тамызғыш орнатылған. Тамызғыштан өзара тең уақыт аралығы өткен сайын су тамшылып тұрады.Арбаша қозғалғанда қағаз бетіне тамған тамшының қалдырған іздерінің ара қашықтығы тең болады.Бұл арба бірдей уақыт аралығында ұзындықтары бірдей жол жүріп өтетіндігін білдіреді. |
«Кел, балалар, оқылық, оқығанда көңілге ықыласпен тоқылық....» деді емес пе, ендеше бүгінгі сабақта барлығымыз ынталы, белсенді, ықыласты, зейінді, зерделі болайық! Интербелсенді тақтадан «Дене жаттығулары» бейнеролигін көрсету, оқушылармен бірге жаттығу жасау.Интербелсенді тақтада «Архимед күші. Денелерлің жүзу шарттары» не жатады, әр топтан бірнеше оқушылар интербелсенді тақтаға шығып, жазады.Архимед күші, денелердің жүзу шарттары түсіну, дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты болатынын түсіндіру, тәжірбие қою дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру. |
1) «Жұмыс »дегеніміз не ? |
р-қысым, Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші; S-күш түсетін беттің ауданы. |
Балалар, есек деген кімге жақсы? «Есекті есек десең ақыра береді, ақымақты ақымақ десең жағаласа кетеді. Есектің ақырғаны -өзіне жақсы, ақымақтың айқайлағаны кімге жақсы? Ақылды адам есекке сын, ақымаққа мін тақпайды. Жетесізге 7 реттайтсаң да түсінбейді, есі жоққа екі рет айтсаң да күрсінбейді. Өмірде есекке ерсең есектің бірі боласың, айқайлай берсең есектің өзі боласың. » Олай болса есекке ермей, күшімізді терең білім алуға жұмсайық ! ІІ. «Көп ұпай кімге бұйырады?» ойыны (7 минут) |
|
Электр тогын өлшеу және салыстыру үшін ток күші деген арнайы шама енгізіледі. I = q/t |