Нужно раздать учащимся куклы. Учитель предлагает ребятам дать имя своей кукле и придумать ей профессию. Каждый ученик представляет свою куклу, называя имя, профессию же держит в секрете. Класс делится на две команды которые по очереди задают друг другу вопросы: «Is Kate a doctor?», «Is Nick a pilot?» , «Is Mike a driver?» Выигрывает команда, которая первой угадала все профессии. |
![]() Білім берудің ұлтгық моделіне көшкен қазіргі мектепке ойшыл, зерттеуші, тәжірибелік қызметте педагогикалық үйлестіруді шебер меңгерген іскер мұғалім қажет екендігі аз айтылып жүрген жоқ. Қазір заман да, қоғам да өзгерген. Бүгінгі балалардың мақсатгары да, құндылыктары да, идеялары да бұрынғыдан мүлде баскаша. Өйткені олар - өзінің болашағына тиімділік тұрғысынан қарайтын, іскерлікке бейім, жоғары талап қоя білетін адамдар. Олай болса, бұл коғам кез келген педагогтан өз пәнінің терең білгірі ғана болу емес, теориялық, нормативтік - құқықтық, психологиялык - педагогикалық, дидактикалык әдістемелік тұрғыдан сауатты және ақпаратгық компьютерлік технология құралдарының мүмкіндіктерін жан - жақты игерген ақпараттык құзырлығы қалыптасқан маман болуын талап етіп отыр. |
![]() Негізгі бөлім: 1. Сабақты өткізу әдістемесі. 2. Қашықтан оқытудың маңызы және рөлі. 3. Информатика пәнін оқытудағы сыныптан тыс жұмыс түрлері. 4. Информатика курсын оқыту әдістемесін жетілдіру. Қорытынды. Жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізу. |
Қазақстан Республикасының Білім туралы заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі –білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін жағдайлар жасау керек.»- деп көрсетілген. Солардың бірі білім беруді ақпараттандыру барысында дидактикалық және оқыту құралы болып компьютер саналады. Сондықтан кез-келген білім беру саласында мультимедиялық электрондық оқыту құралдары барлық пәндерді оқытуға пайдаланылады. |
Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде оқушылардың танымдық белсенділіктері мен мүмкіндіктерін басты назарда ұстану керек. Оқушылардың танымдық жұмысын сәтті ұйымдастыруды жүзеге асыру үшін, мұғалімге оқушылардың жұмысы тапсырманың түріне қаншалықты бағынышты екенін білу өте қажет. Онсыз іс жүзінде оқыту құралдарын іріктеу мен үйлестіруді жүзеге асыруды, оқушылар үшін оқу материалының қиындық дәрежесін дұрыс бағалауды, жұмыстың жан-жақты түрлерінің бағытқа сайүйлесемділігін қамтамасыз етуді, сабақ үстінде оқушылар жұмысының кезеңділігін орнату және оқу тапсырмаларын уақыты мен көлеміне қарай дұрыс үйлестіруді қамтамасыз ету мүмкін емес. |
Бағдарламада «Құжаттар мен есептерді мемлекеттік және орыс тілінде орындау», «Қазақ тілін беруді қазіргі заман талабына сай жүргізу», «Мұғалімдер мен тәрбиешілер арасында қазақ тілін оқыту үйірмесі жұмысының сапасын арттыру», Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін оқып үйрену», «Қазақ тілі күндерін өткізу», « Сынып бұрышында қазақ тіліне арналған сөздіктің жұмысын қайта жаңғырту», Қазақ тілінің апталықтарын тиімді өткізу» іс-шаралары құрылып, өз деңгейінде өтіп жатыр. Барлық мектеп ішілік құжаттар екі тілде жүргізілуде. |
Химия сабағында оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін, өз бетінше жұмыс істеу белсенділіктерін арттыру барысында теориялық білімдерін кеңейтіп, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Елбасы жолдауында кез-келген орта санатты мектептің балаларына ең жоғарғы деңгейдегі шет тілін оқып үйренуіне жағдай жасайтындай дәрежеге қол жеткізуіміз керек делінген. Жалпы орта білім беретін мектептерде қазіргі таңда шет тілін меңгеруге аса мән беріліп отыр. Шет тілін үйрету барысында пән мұғалімдері оқушыларды сөздердің дұрыс айтылуына қай сыныпта болмасын үлкен мән беріп отыруы тиіс. Сабақ барысында тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтел, жұмбақтар мен жаңылтпаштарды үйрету арқылы оқушылардың тіл үйренуге талпынысы артады. |
Әр оқушы білім ордасына келгенде, алдымен өзінің жанына жақын адамды яғни мектептің жүрегі бола білген ұстаздарын іздейді. Екінші бір анасын іздегендей. Ал, ұстаз болса, оқушыларын іздейді, бейнебір өз балаларын көруге асық болғандай. Сыныптағы оқушыларының түгелдігін, амандығын көріп көңілі көншиді. Ол әр оқушыны жүрісінен, даусынан, бет – ажарынан таниды. Көңілсіз кездерін қас – қабағынан танып қояды. Егер оқушылары қиналса, жыласа, мұңайса ұстаз жүрегі де қарс айырылады. Өзінен туған бауыр еті балаларына қарағанда, шәкірттеріне көп көңіл бөледі, қиналғанда қол ұшын беріп демейді. Тіпті, әріптестерімен шәкірттері үшін сөзге де келіп қалатын кездері болады |
Абай атамыз айтқандай «Ұстазсыз шәкірт – тұл, шәкіртсіз ұстаз – тұл »деп адам баласының кісі болып қалыптасуы көбінесе ұстазға байланысты деп ерекше атап өткен. «Мұғалімдік мамандық - бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты , шым - шытырығы мол, рухани жан дүниесіне үңіле білу, адамның өмір бойы білім алып, оны шәкірттеріне жеткізе айтып беру бұл ұстаздық қасиеттің ең жоғары жетістігі болып табылады». Сондай ұлкен ұғымдағы ұстаздық қасиетке барынша адалдық танытып, бар ғұмырын ұстаздық саласына арнау әрбір адамның қолынан келе бермейтін іс. |
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |