Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 2765 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-02-2015, 13:14
|
Пікірлер (0)
|
|
1965 жылдан бері қарай жобалау әдісі халықаралық деңгейде қолданыла бастады. Бұл әдіске қайта оралудың басты себебін ғалымдар «мәселені оның дамуында қарастыруға мүмкіндік беретіндігімен» байланыстырады, яғни білім алушылар нақты мәселені шешу үшін әрекет үстінде бірнеше рет теорияға үңіледі, соның нәтижесінде өз ісінің қалай орындалғанын бағалай алады, өз қолдарымен жасалған іс оларға қанағаттанарлық, өзіне сенімділік әкеледі. |
|
|
|
Тілді меңгеруде оқушылар сөздерді,сөз тіркестерін ауызша,жазбаша дұрыс қолданып,ерекше дыбыстарды меңгермейінше ағылшын тілінде дұрыс сөйлеу,сауатты жазу мүмкін емес. Сондықтан жазба жұмысын барлық сыныптарда үнемі өткізу тиімді.Оқушының сауаттылығын,белгілі бір тақырыпты меңгеру дәрежесін,сөздік қорын тексеру үшін бес-он минуттық жазба жұмысы өткізіледі.Жалпы орта білім беретін мектептерде төмендегідей диктант түрлерін,жазба жұмыстарын өткізуге болады |
Абай Құнанбаев |
|
Оқытудың мақсаты оқуйіыларга білім беру гана емес, сонымен бірге олардың ойлау қабілетін дамыту және белсендіру оқушылардың білімді, дагдыны меңгеру үшін, болашақта танымдық және тәжірибелік іс-әрекетке оқушыларды дайындау қажетті шарт болып табылады. Әлемді психолого-педагогикалық әдебиеттерде адамның ойлауын дамытатын мәселелерді А.Н.Монтьев, С.П.Рубинштейн, М.В.Занков т.б атақты галымдар теориялақ түргыдан қарастарыган. Ойлау дегеніміз-ақиқат дүниені өзара барлық байланыс қатынастарымен сәулендіретін, миымызда жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленетін процесс. Балалардың ойлауын дамыту туралы М.Жүмабаевтың сөзімен алсақ: «Ойлау жанның өте бір қиын, терең ісі. |