|
|
Сызықтардың түрлері
Тақырып: Сызықтардың түрлері
Білімділік мақсаты: сызықтардың түрлері жайлы түсінік қалыптастыру;
Дамытушылық мақсаты:фигураларды салыстыруды жетілдіру, ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік мақсаты: Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке баулу.
Сабақтың түрі: саяхат сабағы.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар,жіп орамы.
Қолданылатын әдіс: ойын, өздік жұмыс, жүппен, топтық жұмыс.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Сыныпта жағымды психологиялық көңіл күй орнату.
2. «Жұмылған көзбен тап» ойын арқылы құрал-жабдықтарын тексеру.
3.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Қызығушылығын ояту.
-Бүгін біз «Геометрия» еліне саяхат жасаймыз. Мұнда ерекше тұрғындар өмір сүреді.
Кейбіреулерімен сендер даярлық топта оқығанда таныстыңдар.
- Логикалық тапсырма «Қандай фигура артық?»
- Қорытынды: пішіні бойынша – дөңгелек артық, себебі қалғандары – үшбұрыш; түстері бойынша – жасыл үшбұрыш, себебі қалғаны – сары түсті.
- Ойын «Сөйлемді аяқта!» Тақтада:
Сары шаршы үлкен, ал .........
Қызыл шаршы кішкентай, ал .......
3. Қорытынды: Сонымен, «Геометрия» елінің тұрғындары кім екен?
Фигураларды атап беріңдерші.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру
- Бүгін біз осы елдің жаңа тұрғындарымен танысамыз, оларды салыстырамыз да ажыратуға үйренеміз.
2. Практикалық жұмыс. Жіппен жұмыс :
- Қатты тартсақ - жіп қандай болады? - түзу сызық
- Жіпті бос ұстасақ – жіп не істейді? - қисық сызық
- Екі шетін байласақ - жіп неге ұқсайды? - тұйықталған сызық
- Байлағанды шешсек - жіппен не болады? - тұйықталмаған сызық
Тақтада жұмыс: түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды оқушылардың өздеріне салғызу.
3. Қорытынды: «Геометрия» елінің маңызды тұрғындар – сызықтармен таныстық.
- Сызықтар қандай болады?
- Қалай ойлайсыңдар, олардың керегі неде?
- Олардың көмегімен не сызуға болады?
Маркерлік тақтаға фигураларды салғызу: үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша.
ІҮ. Білімді тиянақтау.
1.Оқулық бойынша жұмыс
2. Дәптерде жұмыс.
Ү. Рефлексия.
«Шаршы» әдісі.
Шарты: қатырма қағаздан жасалған шаршының әр жағына тапсырма жазылған. Оқушылар шаршыны лақтырып, түскен сұраққа жауап беруге тырысады.
Қандай фигура? Ол туралы не білесің? |
«Дұрыс әлде бұрыс»? Мынау – шаршы. |
Шаршы туралы не білесің? |
Сызықтардың түрлерін атап бер. |
«Геометрия» елінің қандай тұрғындарын білесің? |
ҮІ. Бағалау. Оқушылардың еңбегін мадақтау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |