|
|
Сыни тұрғыдан ойлау
Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы
Благовещенка №2 орта мектебінің
бірінші деңгей мұғалімі
Ипова Акмарал Сулейменовна
Коучингтің тақырыбы: «Сыни тұрғыдан ойлау»
Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша коучинг сабағының жоспары.
Қыркүйек 2014 жыл |
3апта |
4-ші күн |
Коучинг тақырыбы: |
Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар |
|
Мақсат: |
Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар жасау |
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 20-21 б.
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Әріптестеріме сыни тұрғыдан ойлау модулі туралы түсінік қалыптасады; Оқу мен оқыту үрдісін жақсарту мақсатында сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау модулін қолданатын болады. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Слайд-презентация, үлестірме қағаздар, суретшілердің суреті, түрлі-түсті стикертер |
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Болжау» стратегиясы, «Ой толғау» тапсырмасы |
|
Дерек көздері: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Тапсырмалар: |
Топтық талдау, болжау, тапсырмаларға ат қою, салыстыру, зерттеу |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Психологиялық ахуал туғызу (2 мин) |
Коучтың іс-әрекеті Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйесін» тренингін ұйымдастырамын. Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз; Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз; Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз; Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз. Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз; Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар! Рахмет. |
Мұғалімдердің іс-әрекеті Мұғалімдер жүргізушінің соңынан сұрақтарға іс-қимылдар арқылы жауап беріп отырады. |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу |
«Менің ұнататын әуенім». Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі адамдар бір топтың астына бірігеді. |
Жүргізуші әртүрлі әндердің аттары жазылған қағаздарды қатысушыларға таратады. Әуен жүрген кезде қолдарында жазылған ән аттары бойынша топтарға бөлінеді. Тапсырмалар орындаған кезде топ мүшелері өзара ақпараттармен алмасады, пікірталас жүреді. |
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
«Болжам» стратегиясы |
Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу». Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа.(Слайд 3)Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек. |
Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады (Слайд 4) Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін басқа топтар бағалап отырады. Топтардың бір-бірін өзара бағалауында қиындықтар туындады. Себебі оларға алдын ала бағалау критерилері берілмеген-ді.Осы жерде бағалаудың түрлерін, бағалау критерилеріне тоқталып, талқыланды. |
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
«Ой толғау?» тапсырмасы |
Топтарға әртүрлі суреттер беріледі. Суреттерге зерттеп, ондағы ой мен мағынаны ашу керек. |
Әріптестерім ең алдымен жұпта, кейін топтың ішінде суреттердіталқылайды. Осы сурет арқылы автор не айтқысы келгенді туралы толғанады. Әртүрлі көзқарастар айтылады. |
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Суреттерді қорғау |
Уақыт өткеннен кейін әрбір топ өздеріне берілген тапсырмаларды қорғайды. |
Топтар өздерінің пікірін, көзқарасын білдіреді. |
Рефлексия «Аспаз» |
Қатысушыларға «Аспаз» кері байланысы ұсынылды. (10 слаид)
|
Мұғалімдер бүгінгі сабақ арқылы не білгендігі туралы, әлі де қарастыратын мәселелері жайлы жазады. Әркім өз пікірлерін ұсынады. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |