Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану


Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

Мақсаты
Екі өрнектің квадраттарының  айырымының формуласын дұрыс, тиімді қолдануға дағдыландыру, өз-өздерін және жолдасытарын бағалай білуге үйрету.
 
Оқыту нәтижиесі
 
Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау. 
 
Түйінді идеясы
Ізден, талпын, ерінбе
Шешілер сонда түйінде.
Әдіс-тәсілдер Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау
 
Ресурсы
 
Сабақтың мазмұны
 
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру бөлімі
2 минут
Оқулық, карточкалар, жауап парағы. Сәлемдесу Сәлемдесу
Оқушыларды топтарға бөлу, топтастыру.
Дәрежелер жазылған карточка арқылы топтастыру. Карточкадағы дәреженің  түріне қарай топтасуы. Класта жақсы көңіл – күй  қалыптастырылады.
ІІ. Негізгі бөлім
Таңда, шығар, дәлелде.
Слайд интерактивті – тақта, қызығушылықты ояту. Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін. Анықтама сұралады. Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді.
 
наны тану
 
Карточкалар
 
Оқулық
 
№158. Көбейтуді орындаңдар
1)(1/3 a-1/2 b)(1/3 a+1/2 b)=1/9 a^2-1/4 b^2
 2) (0,2a-0,5b)(0,2a+0,5b)=0,04a^2-0,25b^2
  3) (a^2-b^2 )(a^2+b^2 )=(a^4-b^4 )
  4)(〖5x〗^2-3y)(〖5x〗^2+3y)= (〖25x〗^4-〖9y〗^2 )
  5) (3mn+1)(3mn-1)=(〖9m〗^2 n^2-1)
  6)(4pq+3)(3-4pq)=(〖-16p〗^2 q^2+9)
 
№159.Көбейткіштерге жікте.
 
 1)(x^3-49x)=x(x-7)(x+7)
  2) 2y(y-2)(y+2)=2y^3-8y
  3) 0,16y-y^3=y(0,4-y)(0,4+y)
  4)(〖2/3 x〗^3-8/27 x)=2/3 x(x- 2/3)(x+2/3)
  5) 5/11 x^4-5/11 x^2=5/11 x^2 (x-1)(x+1)
  6)〖7y〗^3 (y-1/5)(y+1/5)=〖7y〗^5-7/25 y^3
 
 
№163.Теңдеуді шешіңдер.
 
1)〖81x〗^2-9=0                     2)16-〖4y〗^2=0
9(3x-1)(3x+1)=04(4-y^2 )=0
x= 1/3  x=- 1/3 (2-y)(2+y)=0
 y=2  y=-2
Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді.
 
Ой толғаныс 
Қозғасаң дұрыс бір амалын,дұрыс теңдік алғаның.
 
Слайдпен есеп
 
№170.Теңсіздікті шешіңдер
(x-5)(x+5)-x(x+3)<x+
x^2-25-x^2-3x<x+1
-4x<26x>-6,5
 Ж:(-6,5;+∞)  
 
(4-y)(y+4)+y(5+y)>6y-20
16-y^2+5y+y^2>6y-20
-1y>-36
y<36
Ж:(-∞;36)
 
 
 
 
(1+a^2 )(1-a^2 )+1+a^4=1-a^4+1+a^4=2
〖5a〗^2-3(a+1)(a-1)+〖2a〗^2+3=〖5a〗^2-3a^2+3-〖-2a〗^2+3=6
 
 
 
10(a^2-15)-12(a-4)(a+4)-42+〖2a〗^2=
=10a^2-150-12a^2+192-42+〖2a〗^2=0
 
Үйге тапсырма беріледі.№160,161.
Сабақ бекітіледі. Бағалау.
Сабақ соңында көңіл күйді смайлик арқылы білдіреді.
Рефлексия. Сабақ туралы ойлары.
 
 Ойларын нақты дәлелдей алуы
 
 
 
Өрнектің мәні а-ның мәніне тәуелді емес екенің дәлелдейді.
 
 
Топ бір – бірін бағалайды. Смайликтер арқылы. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубының формулалары.
Екі өрнектің квадраттарының айырымы көмегімен көбейткіштерге жіктеу.
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
Квадраттар айырмасының формуласы
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымы
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Қысқаша көбейту формулалары
Қималарды орындап, тетікбөлшектің өлшемдерін түсіру. № 10 графикалық жұмыс..
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 2694 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык