Н.Назарбаев өзінің халыққа ұсынған “Қазақстан -2030” ұзақ мерзімді еңбегінде Қазақстанның 8 артықшылығын көрсеткенде, соның біреуі “қазақстандықтардың байсалдығы мен төзімділігін, олардың кеңпейілдігі мен ақжарқындығын” атаған. Дәстүрді сақтау, ұлықтау, ұрпақтар сабақтастығын сақтау біздің парызымыз.
Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 6457 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 26-01-2015, 18:38
|
Пікірлер (0)
|
Білімділік: ойын, есте сақтауын, көркем жазуын дамыту, талдау жұмыстары арқылы білім, білік дағдыларын жетілдіру; күрделі сөздер туралы алған білімдерін бекіту, оқушылардың тілін дамыту, сөз байлықтарын толықтыру. Дамытушылық: оқушылардың икемділігі мен ептілігін, қабілеттерін дамыту, ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру; мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой-өрісін кеңейту, жұмыс дағдыларын дамытуды жалғастыру; |
2. Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетімен іздену қабілетін дамыту, еркін сөйлеуге баулу. Ойларын дәл, нақты айтуға дағдыландыру; 3. Тәрбиелілігі: Ізеттілікке, оқуға, білім алуға деген құштарлық сезімінің артуына ықпал ету, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру. |
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Омонимдер мен көп мағыналы сөздердің айырмашылығы оларды білдіретін мағынасынан көрінеді. Көп мағыналы сөздер бір негізден тұрғандықтан, мағыналары жағынан өзара жақын ұқсас болып олар бір ғана сөз табына жатады. Ал омонимдер мағыналары жағынан бір бірінен соншалықты алшақ болады да, кейде бір сөз тобына, әр басқа сөз табына да қатысты болып, дараланып тұрады. Мысалы : Қара : 1) қара шаш – заттың түсін білдіретін сындық мағыналы сөз ; 2) тақтаға қара – қимыл-әрекетті білдіретін етістік. |
Білімділік: «Менің досым» тақырыбы бойынша жаңа сөздерді меңгерту, қазақ тілінде досы туралы айта білуге үйрету. Көптік жалғауларды дұрыс қолдана білуге үйрету. Дамытушылық: Сөздік қорын дамыту. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Достық, жолдастық қарым-қатынасты қадірлей білуге, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу. |
Ағай өмірінің соңғы сәтінде жарына: «Сол күні мені атып тастағанда, сен өмір бойы басыңды көтеріп, жұрт алдында қасқайып жүрер едің, өмір бойы мен үшін сен де ұялып өттің. Бірақ мен ешкімді де, елімді де сатқан емеспін, елім үшін, халқым үшін соғыстым, бірақ бұл тағдырым шығар..., еш налымаймын, сен де енді налыма... Еңсеңді биік ұста, мен үшін ұялушы болма. Мен қанша оқушы тәрбиелеп |
Шұғылалы таңдаймыз, Күлімдеген күндейміз, Ренжісуді білмейміз. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым! Арайлап атқан күнді де Қуанып қарсы алайық! |
Сөздік диктант, сөздерді топтастыру, топтастырған себептерін дәлелдеу. Сынып бөлмесін сипаттау, тындалым, айтылым, ауызша сөйлеу, сурет бойынша әңгіме құрау. Теориялық білімдерін жеткізе білу, аударма жұмысы, сөздерді талдау, сөздердің жұрнақтарын ажырату. Оқушылардыі ұжымдық, топтық, жұптық жұмыстары, дидактикалық материалдардың мәні мен мағынасы жағынан тиімділігі, түрлі жұмыстар арқылы сабақтың міндеттері жүзеге асырылды |
Тақтаға екі топтан кезекпен оқушылар шығып, бір бұрышынан жоғарыға қарай диалект сөздер мен термин сөздер, ал екінші бұрышынан жоғары қарай кәсіби сөздер мен жаңа сөздер жазулары тиіс. Жарайсыңдар, балалар! Сонымен қолданылу аясы шектеулі сөздер материгіне де жеттік. Саяхатымызды жалғастырамыз. Қанатты сөздер материгіне жету үшін де біраз еңбектенуге тура келеді. |