Жасуша теориясын біледі Жасушаның теориясының негізгі қағидаларын біледі Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады |
Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру. Плакатқа өздеріне берілген тапсырмаларды бейнелеуді тапсыру.Кітаптағы тақырыпты өз беттерімен меңгереді.
|
Құлақ аурулары – құлақтың сыртқы, ортаңғы және ішкі бөліктерінде кездесетін дерттер. Құлақ аурулары жедел және созылмалы деп бөлінеді. Жиі кездесетін сыртқы құлақ ауруларына отит, перихондрит, отогематома, құлық, т.б. жатады. Әсіресе, балаларда жиі кездесетін түрі – сыртқы есту жолына бөгде дененің түсуі. Бұл кезде баланың құлағы қышып, есту қабілеті төмендейді. Осының салдарынан есту жолы терісі қабынып, сұйық зат бөлінеді. Емдеу үшін бөгде денені жою мақсатында спиртті тамшы тамызады, стерильді жылы ерітіндімен есту жолын тазалайды. |
Сүйектің химиялық құрамын білу және есте сақтау. Оқушылардың есте сақтау және ойлау, талдау, дәлелдеу қабілеттерін дамыту. Топ болып жұмыс жасауға және ұйымшылдыққа үйрену. |
|
Темекі түтінінде адам ағзасына зиянды 200-ден астам улы заттар болады. Ең басты темекінің түтінінде өте улы зат – никотин бар. Бұл заттар сілекейде еріп, асқазанға түседі де, оның кілегейлі қабығын жарақаттайды. Темекі түтіні тыныс жолының кілегейлі қабығын қабындырады, сөйтіп, қорғаныш қасиеті нашарлаған сілемейлі қабықша арқылы ауру туғызатын микробтар енеді. |
Шала түрленіп дамудың сызбанұсқасын жаз7 Толық түрленіп дамудың сызбанұсқасын жаз. Шала түрленіп дамитын және толық түрленіп дамитын бунақденелерді дұрыс орналастыр. (жәндіктердің суретін дұрыс орналастыру керек.) (Шығармашылық жұмыс). Неліктен көкқасқа шегіртке қауіпті зиянкес жәндік? Бунақденелілердің маңызы айқындау. |
Денсаулықтың генетикалық негіздері туралы білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту. Осы тақырыптар арқылы оқушылар логикалық ойлауға, ойын еркін жеткізуге, топпен жұмыс істеуге үйретіледі. Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу тәсілдерін және олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу. Топпен жұмыс арқылы оқушылар бірін-бірі сыйлауға, тыңдай білуге, алған білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиеленеді. |
Оқушылар доп лақыту арқылы откен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. 1) Сүйек қандай ұлпадан түзілген? (дәнекер) |
Типтің жалпы сипаттамасы. Олардың алуантүрлілігі.Бауыраяқтылар класы. Үлкен тоспаұлуы және жалаңаш шырыш, олардың тіршілік орталары. Құрылысы. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі және дамуы. Биогеоценоздағы рөлі және практикалық маңызы. Ұлулардың сыртқы құрылысын зерттеу және салыстыру. Ұлулар типің негізгі ерекшеліктерін оқып үйрену |