Бүгінгі таңда халықтар арасындағы ұлтаралық және конфессияаралық келісімді сақтау, толерантты жеке тұлғаны тәрбиелеу Қазақстан қоғамының басты міндеттерінің бірі болып табылады. Өйткені Қазақстан Республикасының территориясында 130-дай ұлт өкілдері өмір сүріп отыр. Ортақ тарихи тағдыр біріктірген, алуан түрлі мәдениеті мен тарихы бар жүздеген халықтың ортақ үйіне айналған қазақ жерінде өркениеттердің, мәдениеттер мен түрлі діни сенімдердің қатар бейбіт өмір сүруі болашағымызды айқын көруге мүмкіндік береді. |
Білімділік: Оқушыларға Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру,таныстыру. «Борыш» ұғымына талдау арқылы жете түсінік беру. Өлеңнің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу. Дамытушылық: Балалардың өз ойын нақты,көркем сөздерді қолданып жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру. Есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту. Сөздік қорын молайту. Тәрбиелік.Нағыз адамға тән міндеттерді дәріптей отырыпоқушылардың бойына сіңіру.Өз елінің,жерінің қамын ойлайтын ,өз ісіне жауап бере алатын,адал қызмет атқаратын бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиелеу. |
Білімділік: Оқушыларды жаман әдеттерден сақтандыру ішімділік пен темекінің жас оргагизмге зияны, әр түрлі жөтел, асқазан, тері аурулары осы никотинмен алкогольдің әсерінен екенің түсіндіру. 21 ғасыр басында СПИД ауруының алғы шарттарын болдырмауға баулу. Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін және сөздік қорын молайту. Тәрбиелік. Жаман әдеттен аулақ болуға тазалыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
Сабақтың мақсаты: халқымыздың тәлім-тәрбиесі ананың ақ сүтімен, әке өнегесімен, ата ақылымен берілетін өзіндік ұлттық қасиетімізді балалардың бойында қалыптастыру: Сабақтың көрнекілігі: Қанатты сөздер. Сабақтың барысы. 1-жүргізуші. «Сөз атасы – сәлем» деген емес пе? Алдымен амандасайық. Армысыздар ағайлар мен апайлар. |
Білімділік: Оқушыларға қылмыс жасаған адамның заңды түрде жауапқа тартылатындығы, біреудің затын ұрлауға болмайтындығы туралы жан-жақты түсіндіріп, талқылау. Дамытушылық: Оқушылар арасынды қарым-қатынас мәдениетін, әдебін қалыптастыру, оқушылардың ізденгіштік қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: |
Мақсаты: Ұлттық дәстүрді паш ете отырып, өзге ұлт өкілдерінің ана тілімізді оқып үйренуге деген құрмет сезіміне тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Қанатты сөздер, техникалық құралдар, ертегеге керекті құралдар. Сабақтың өтілу барысы. |
Әдіс тәсілдер Мемлекеттік тілді орыс мектептерінде оқытуда оқушыларды қазақша дұрыс сөйлеуге, оқуға, сауатты жазуға, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға үйрету, ойлау қабілетін дамыту, ойын қазақша жеткізе алатындай болуы көзделеді. Тілді оқытудың әдіс-тәсілдері күнделікті еңбек барысында әр түрлі болуы қажет. Мен өз іс –тәжірибемде мынандай әдіс тәсілдерді қолданып жүрмін: |
Мақсаты:
|
Мақсаты: 1 Оқушыларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты, жүйелі айта алуға, топ алдында еркін сөйлеуге баулу; 2 Ана тіліміздің тұғырымын, қадір қасиетін дарыту; 3 Өз ұлтына, еліне сүйіспеншіліктерін арттыру Түрі Интелектуалдық ойын сабағы |
Білімділік : Жұмекен Нәжімеденов шығармашылығын оқырмандарға терең таныту. Жұмекен жырларының тақырыбын, поэмаларының мазмұнын терең меңгерту. Тәрбиелік: Оқушыларды патриоттыққа,туған жерді сүйе білуге тәрбиелеу. Дамытушылық: Мәнерлеп оқу дағдыларын және рольде ойнай білу дағдыларын қалыптастыру. |
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |