|
|
Кескіндеме
Пәннің мақсаты:
- эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу; өнегелі тәжірибесін байыту, ізгілік пен зұлымдық туралы ойларын дамыту; адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу;
- қиялын, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдік қызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;
- халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу;
- аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.
Пәннің міндеттері:
- өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту;
- сурет, кескіндеме, композиция бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру;
- жылы және суық түстермен таныстыру және оларды айыра білуге үйрету;
- бейнелеу өнерінің түрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер, мүсін, дизайн, сәулет өнері) және жанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистика және т.б.) таныстыру;
- көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру);
- шынайы өмірде көркем мәдениеттің көрінісін байқай білу қабілетін дамыту (мұражайлар, сәулет, дизайн, мүсін және т.б.);
- балаларда сезімдік-эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету;
- оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін және көзбен шамалау дәлдігін жақсарту.
Пәннің негізгі ерекшеліктері:
- ықпалдастырылған модельде пластикалық өнердің алуан түрлері (кескіндеме, графика, мүсін өнері, көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері, сәндік-қолданбалы өнер) қолданылған;
- Қазақстан және әлем халықтары өнерінің ұлттық ерекшеліктеріне құрметпен қарау өзектілендірілген;
- қазіргі заман өнерінің және өткен заман туындыларының бейнелі ерекшелігіндегі сабақтастық байланыстар айқындалады, мәдениетаралық қарым-қатынасқа және төзімділікке дайындық қалыптасады;
- аймақтық компонентті қосу, бейнелеу өнерін оқытудың шығармашылық тәсіл мүмкіндіктері кеңінен пайдаланылған.
Бағдарламадағы оқу материалы көркемдік білімнің іскерлік сипаты мен адамгершілік болмысын көрсететін блоктармен ұсынылған: «Көркемдік қызмет түрлері», «Көркемдік сауат негіздері», «Қоршаған әлемді тану», «Көркем-шығармашылық қызмет мазмұны».
3-сынып
Барлығы – 34 сағат, аптасына 1 сағаттан
Оқу материалы |
сағаттар саны |
3-сынып |
|
Өнер туындыларын қабылдау |
2 |
Кескіндеме |
8 |
Графика |
6 |
Мүсін өнері |
6 |
Көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері |
6 |
Сәндік-қолданбалы өнер |
6 |
Барлығы |
34 |
Бейнелеу өнерінен орта мерзімді жоспар 3- сынып
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағ ат с а н ы |
У а қ ы т ы |
Күтілетін нәтиже |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Барлық оқушыны сабаққа тарту жұмысы |
Оқуды және оқытуды бағалау |
Негізгі дереккөздер және ресурстар |
|||
|
1-тоқсан Кескіндеме (8сагат)
|
|
||||||||||
1-2 |
Кіріспе. «Жылы және суық түстер .Жылы және суық түстердің заттарды жақындатып және алыстатып,сонымен қатар үлкейтіп немесе кішірейтіп көрсету қасиеттері». Мақсаты:Түстерді қабылдауды дамыту. |
2 |
|
Жылы және суық түстердің оптикалық қасиеттерімен танысады, «Кеңістік перспектива сын» меңгеруге дайындық. |
СТО,Диологты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ; |
Жеке, Жұптық топтық жұмыстар Венн диаграммасыОқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару. Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл.
|
Оқулықпен жұмыс, Суреттерді салыстыру,тұжырым жасау,қорыту.Сурет салу,әңг/у. Сұраққа жауап беру,жұптық тапсырма |
Формативті, өзін- өзі бағалау |
Суреттер,А4 парағы,А3 парағы,акварель немесе гуашь бояуы,қарындаш қылқалам,су құятын ыдыс,бояутақта,қол сүртетін орамал. постер,маркер, стикер,сурет дәптері,т.б. |
|||
3 |
«Түстердің қарама-қарсылығы»/контраст/ Қарама қарсы түстердің ерекшеліктері. Мақсаты:қарама –қарсы түстер мен реңктердің қасиеттері туралы білетіндерін негізге ала оырып ,түсті сезіну қабілеттерін жетілдіру. |
1 |
|
қарама -қарсы және жақын түстер гаммасының қасиеттерімен танысады Ойындағыны іске асыру үшін гаммалар түріндұрыс қолдана білуі дамиды. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жеке,топтық,жұптық жұмыс АссоциацияЖеке,топтық,жұптық жұмыстар Жуан,жіңішке сұрақтар, |
Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет салу |
Формативті, өзін- өзі бағалау |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, сурет альбомы т.б керекті құралдар. |
|||
4 |
Музыкалық сабақ. Классикалық шығармалар әуендері бойынша түрлі түсті абстрактілі композициялар құру. Мақсаты:түсті сезінуді,абстрактілі ой-өрісті жетілдіру. |
1 |
|
Белгілі бір түстік гамма мен музыкалық шығарма арасындағы ұқсастықты табуды үйренеді. |
Диалогтік әдіс АКТ-ны пайдалану Көшбасшылы
|
Жеке,топтық, жұптық жұмыстар «Т»кестесі ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, |
Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі. |
Формативті, критериалды |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
|||
5-6 |
Күзгі жапырақтармен натюрморт құрастыру/қарама –қарсы немесе жақын түстер/ Мақсаты:бақылай білу мен пайымдау қасиеттері жетіледі. |
2 |
|
Табиғатты бақылауарқылы меңгерілген білімді пайдалана білуді белгілі бір түстік гаммада жұмыс істеуді үйренеді. |
Диалогтік әдіс АКТ-ны пайдалану Көшбасшылы
|
Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар, миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау Жеке,топтық,жұптық жұмыстар Жуан,жіңішке сұрақтар |
Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. |
Формативті, өзін- өзі бағалау |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
|||
Кескіндемелік мәнерлерді оқып үйрену. Пуантилизм .Жылы және суық түстер гаммасы реңктерімен жаттығулар жасау. Мақсаты:кескіндеме мәнері «пуантилизммен» таныстыру. |
1 |
|
Пуантилизм мәнерінің ерекшеліктерін байқап ,түстерді араластыруды үйренеді. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау |
Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. жеке жұмыс арқылы. |
Формативті, критериалды |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
||||
8. |
«Сызықтық перспектива түсінігі.Сызықтық перспективаның ережелері.» Мақсаты:жазықтық бетіне кеңістікті бейнелеу ерекшеліктерімен таныстыру. |
1 |
|
Сызықтық перспективаның ережелерін түсініп,кеңістікті бейнелеу үшін пайдалана білуге үйренеді. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. |
СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. |
Формативті, өзін- өзі бағалау |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
|||
Пейзаждағы сызықтық перспективаны бақылау.Табиғат аясына саяхат, «Ашық» және «тұйық» композиция түсінігімен танысу. Мақсаты: Байқампаздығы мен көргенді есте сақтай білу қасиеті жетілдіру.
|
1 |
|
Байқампаздығы мен көргенді есте сақтай білу қасиеті жетіледі.Пейзаждағы сызықтық перспективаны көруді, пейзаждағы композицияның түрлерін анықтауды үйренеді. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. |
Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. «6 қалпақ» ойыны арқылы, жеке жұмыс арқылы. |
Формативті, критериалды |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
||||
Композициядағы басты бөлікті көрсету. Мақсаты:композициялық ой-өрісті жетілдіру.
|
1 |
|
Көп фигуралы композиция құрастыруды үйренеді. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Карусель әдісі миға шабуыл жасау, зерттеушілік әңгіме, ой қозғау
|
СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, ортақ пікірге келуі |
Формативті, өзін- өзі бағалау |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
||||
|
2-тоқсан (7 сағат) |
|
||||||||||
11-12 |
Сызықтық песпектива сызықтық перспектива ережелері. Мақсаты: композициялық ой-өрісті жетілдіру.
|
1 |
|
Сызықтық перспектива ережелері негізінде пейзаж салуды үйренеді, |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. |
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды 2.Шығармашы лық тапсырмалармен жұмыстанады 3.бір-біріне сұрақтар қояды 4. Ізденеді 5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді 6. Өмірмен байланыстырады 7.Топтық жұмысты ұйымдастыру кезінде көшбасшылық байқалады.
|
Формативті, критериалды |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, |
|||
«Көрме залына саяхат» ойын сабағы. Мақсаты: нақтылы көркемөнер шығармасын бейнелеу өнерінің белгілі бір түрі мен жанрына жатқызып,оны талдай білуді одан әрі жетілдіру. |
1 |
|
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары туралы алған білімі бекиді. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
СТО стр,диалогтік оқыту Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, |
Оқулықпен жұмыс ережені жаттайды оны іс жүзінде дәлелдей алады түрлерін ажырата біледі |
Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы» «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді»,. |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
||||
14-15 |
Басты бөлік анықтап көрсетілген «Қалалар мен елдерге саяхат» көп фигуралы композициясы. Мақсаты:әр түрлі елдермен ,олардың халықтарымен ,мәдениетімен,тұрмысымен,табиғатымен таныстыру арқылы баланың ой-өрісін кеңейту. |
1 |
|
Басты бөлікті көрсету тәсілдерін қолдана отырып,көп фигуралы композиция жасауға үйрету. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, |
Оқулықпен жұмыс жасайды,тұжырымдама щығарады ойларымен бөліседі, дәлелдейді, ұғынады |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау. |
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б. |
|||
16 |
Пропорция туралы түсінік Таңғажайып жануарлар. Мақсаты:пропорция туралы түсінікті кеңейту. |
1 |
|
Пропорция түсінігі кеңейіп,түрлі жануарлардың дене құрылысының ерекшеліктерімен таныстыру. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Карусель әдісі |
Оқулықпен жұмыс, Суреттерді салыстыру,тұжырым жасау,қорыту.Сурет салу,әңг/у. Сұраққа жауап беру,жұптық тапсырма |
Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» |
Оқулық, дәптер топтық тапсырмалар, бағалау парақтары, кері байланыс |
|||
17 |
Қайталау.Тест тапсырмасы |
1 |
|
Өткен тақырыптар бойынша алған білім біліктерін тексеру. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
тексеру |
Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет салу |
Формативті бағалау. бағалау Дәлелдеу Суммативті бағалау. |
Оқулық, тапсырмалар парағы, бағалау парағы, Тақырып бойынша іздену Өзара бағалау Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |