Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 32

Келешекте оқушыларға диалогтың үш түріне  арналған  жүйелі тапсырмалар ды дайындауға өзімді дағдылаймын. Топта  сұхбат, пікір-талас  жүргізе отырып, идея тастау арқылы қиындықтарды жеңу ,оқушыларды ынталандыратынын   рефлексиядан көрдім.   Болашақта диалогтік оқытуды жандандырып, оқушыларды дағдыландыру қажет, оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып өзімнің биология сабағымда диалогты оқыту арқылы оқушылардың шығармашыл ойларын дамытуын көздеп отырмын. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2751 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 12-01-2015, 17:20 |


   Қазақ  ағартушысы  М.Жұмабаев: «...Әрбір ұлттың баласы өз ұлтының арасында өз ұлты үшін қызмет қылатын болғандықтан, тәрбиеші баланы сол ұлт тәрбиесімен тәрбие қылуға міндетті», -  деген. Жас ұрпаққа саналы тәрбие және сапалы білім беру деңгейі ең алдымен, мұғалімнің даярлығына, оның іс-тәжірибесінің қалыптасып шыңдалуына байланысты. Тәлімгер мұғалім-баланың жеке тұлғасын қалыптастырушы, маңызды тәлім-тәрбие өнегесінің бастаушысы, жарқын үлгісі, бала қиялын самғатып, арманын көкке ұсындырушы басты тұлға. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5670 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-01-2015, 10:48 |


Халық ауыз әдебиеті үлгілерінен басқа ақын-жазушылар шығармаларын оқытуда да халықтық педагогикаға соқпай өтуге болмас. Бастауыш сыныптағы кез келген оқу пәнін, тәрбие жұмысын ұйымдастыруда халық шығырмашылығының элементтерін пайдалану балалардың адамгершілігін, жақсы мінез құлығын қалыптастыру құралы болып табылады.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4943 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-01-2015, 10:46 |


Осы арқылы олар өздерін де өзгені де бағалауға үйренді. Алғашқы сабақта өздерін өте жоғары бағалаған оқушылар, бертін келе бәріміздің тең екендігімізді ескере отырып, «МЕН» деген өзімшілдіктен біртіндеп арылғандай. Әр сабақ соңында 45 минуттың қызықтары негізінде өз пікірлерін бір сөйлеммен жазып кетіп жүрді. Бұл олардың сауатты жазуларына біршама септігін тигізсе, менің келесі сабақта осы сабақта жіберген қателіктерімді ескеріп, соның түзеуіме жол ашты. Демек, екі жақты қарым – қатынас негізінде бір мәмілеге келе білдік. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3608 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 19:38 |


Жастар бойындағы жаман қылықтарға қарсы күресетін иммунитет – діни, рухани-адамгершілік және моральдық ұғымдар. Діни тәрбие адам бойындағы ар-намыс, Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін оятады. Мектеп қабырғасынан оқушыларымызды діни, саяси сауатты, толыққанды жетілген тұлға етіп тәрбиелеп шығарған жағдайда ғана діни фанатизмнің қауіпінен арашалауға болады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4073 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 18:45 |


Мерсердің зерттеуіне  сәйкес әңгімелесу оқушының оқуының ажырамас бөлігі болып табылады. Сол әңгімелесудің бірнеше түрі бар. Олар:  Топтық әңгіме оқушыларға топтық тапсырма беру барысында жүзеге асты. Топтағы оқушылар берілген тапсырманы ақылдаса отырып талқылап, ортақ шешімге келді. Бұл тәсіл сыныптағы баяу, енжер оқушының сабаққа қатысуына жол ашты.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 8997 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 18:20 |


Объяснительно- предупредительные диктанты применяются с целью закрепления полученных орфографических навыков. Методика его состоит в том, что учитель читает текст по предложениям или предложение (в 1 классе). Вызванный ученик повторяет предложение и объясняет, как надо писать слова (можно построить схему). Затем дети записывают предложение в тетрадь. слова и части слов, написание которых объяснялось, подчеркиваются.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2402 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 17:06 |


Әсіресе жоғары сыныпта геометриялық фигураларды негізінен сынып  еңбек сабағында жасатуға әбден болады. Ал бастауыш сынып оқушыларына қатырма қағаздан жасату арқылы оқушылардың икемділігін қалыптастырамыз. Белгілі бір фигураны жасау барысында өлшеп, сызып, пішу арқылы үйретеміз. Фигураларды ағаштан жасайтындықтан жұмыс барысы тікелей мұғалімнің көмегімен  жүруі тиіс. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2750 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 14:04 |


Бүгінгі  балалардың көбі кітапхана сөресіндегі кітап санын көбейтіп тұрған ашылмаған кітап секілді ашылмаған күйі кетіп барады.  Ашылмаған беттердің берер жемісі қанша? Балалар тән азығымен бойы ұзарып бара жатқанымен, ақыл-ойы баланың ойымен бірдей болса, өскеніміз қайсы? Білімі таяз бала өздігінен артқа шегіншек, өз-өзіне сенімсіз келеді. Өзге біреулерді көлеңкелеп, өзіндегі бар қасиет пен қабілетті мүлде байқамайды. Өз-өзіне сенімсіз адамда қорқақ көздер пайда болады. Бұл

Статьи / Эссе | Көрсетілім: 2405 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-01-2015, 06:23 |


Адамның адам болып қалыптасуы оның тәрбиеленген ортасына байланысты. Әсіресе, өмірден өз орныңды табуға жол бастайтын, үлгі-өнеге, ақыл-кеңес беретін жанашыр ұстаздың болуы үлкен бақыт. Ұстаз шәкіртінің білімін шыңдаушы, білімнің биігіне қанат қағып, талай асуларды бағындыру жолындағы демеушісі әрі қолдаушысы екені әмбеге аян. Әлемнің екінші ұстазы атанған ұлы бабамыз Әбу Насыр Әл-Фараби «Адамға ең әуелі білім емес, тәрбие керек, тәрбиесіз білім адамзаттың қас жауы» деген екен. 

Статьи / Эссе | Көрсетілім: 2504 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-01-2015, 06:14 |


Бөлімдер
Ұстаздарға
Ата-аналарға
Біздің мектеп
Баяндама
Эссе
Оқушыларға
Конкурс ең үздік шығарма
Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз