|
|
Шешендік сөздердің жанрлық түрлері.
Мұғалім : Махметова Меруерт Күні: 15.10. 2014 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы |
Шешендік сөздердің жанрлық түрлері |
|||||||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Жанр туралы түсінік ала отырып, түрлерін ажырата білу, өмірде пайдалана алу |
|||||||||||
Сілтеме
|
Ұ.Асылов, Т.Жұмажанова, Ғ.Бисенбаев "Қазақ әдебиеті" 9-сынып "Мектеп" баспасы 2005; Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар; |
|||||||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; "Шешендік шиырлары" кітабы, интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер, "Аңыз адам" журналы
|
|||||||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Жанр туралы түсінік алады.
3. Шешен сөйлеудің стилін меңгереді, өмірде пайдалана алады. |
|||||||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||||||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
1 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
|
|
|
|||||||
4 мин |
Психологиялық ахуал. Топқа бөлу. «Көбелек» жаттығуы». -Қандай түсті көбелектерді ұнатасыңдар? (3 түс) -Ендеше сол үш түсті кезектесіп атайық, сол түсті көбелек боламыз және менің айтқанымды қайталап, қимылын жасаймыз. -Таңертең көбелек оянды, тартылды, - Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, -Азғана айналып, барлығына күліп, -Ақ көбелек ақ гүліне, көк көбелек көк гүліне, сары көбелек сары гүліне қайта оралды,- деп сынып оқушыларын үш топқа бөлу. Топ ережесін еске түсіру, хормен оқу. |
Сынып оқушылары щеңбер бойына тұрып, "Көбелек" жаттығуын орындайды және көбелектер түсіне сәйкес 3 топқа бөлінеді. |
Психологиялық ахуал. «Көбелек» жаттығуы
|
Қол шапалақтау |
||||||||
5 мин |
Үй тапсырмасын "Өрмекші торы" әдісі арқылы сұрап, өткен тақырыптарға шолу жасаймын. Қолымдағы жіпті бір оқушыға лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұраймын. |
Сынып оқушылар шеңбер бойына тұрып жіпті бір- біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақ қояды.
|
"Өрмекші торы" "Егер мен би болсам " тақырыбында бір ауыз сөзден түйінді ой айту.
Топтық жұмыс |
Мадақтау, ынталандыру, жұлдызша беру.
|
||||||||
Операц иялық кезең 15 минут
|
5 мин |
1.Мұғалім: -Ерте, ерте, ертеде Әдебиет атты патшалықта Шешендік деген хан болыпты. Осы ханның үш уәзірі бар екен. Бір уәзірінің есімі – шешендік дау, ал екіншісінің есімі – толғау, ал үшіншісінің есімі- шешендік арнау екен... -Балалар, мен не айтып жатырмын? -Неге олай ойлайсыңдар? -Ертегінің қай бөлімін айттым? -Ертегі әрмен қарай не туралы деп ойлайсыңдар? -Неге олай ойлайсыңдар? -Бұл ертегіні айту арқылы не айтқым келді? -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта немен танысамыз? -Дұрыс, ендеше жаңа сабағымызды бастаймыз. 2.Слайд арқылы «Инсерт» әдісі. |
Оқушыларға осы ертегіні айту арқылы ашық сұрақтар беремін. Оқушылар жауап береді
|
«Инсерт» әдісі.
|
Мадақтау, ынталандыру, жұлдызша беру.
|
|||||||
5 минут |
5.«Бірге ойлаймыз» әдісі. Әр топқа
деп жазылған кесте тастаймын және түрлі шешендік сөздер жазылған стикерлер беремін |
Оқушылар стикерлерді берілген кестеге орналастырады және неге олай орналастырғанын дәлелдеп, қорғайды.
|
«Бірге ойлаймыз» әдісі.
Мұғалім сұрақтар береді. - Нені аңғардың? - Не түсіндің? - Ереже шығар.
«Басбармақ» әдісі |
Оқушылардың қаншалықты түсінгендерін байқау мақсатында «Басбармақ» әдісін қолдану. |
||||||||
5 минут |
Оқушыларға "Ойлан. Бірік. Бөліс" әдісін түсіндіріп, тапсырмаларды орындауға бағыт- бағдар беремін. |
Әр топ берілген тапсырманы бірігіп орындап, кестеге толтырып, келесі топқа жалғастырады. Ал ол топ болса қосымша толықтырып, келесі топқа ұсынады. |
«Ойлан. Бірік. Бөліс » әдісі. Топтық жұмыс. 1-топ – постер қорғау 2-топ – венн диаграммасы /арнау мен толғау/ 3-топ – шешендік даудың ерекшеліктері
|
Мадақтау, қол шапалақтау, бірін- бірі мадақтау
|
||||||||
Рефлексиялық кезең 15 минут |
3 мин |
Сергіту |
Оқушылар сергіту жаттығуын орындап, денелерін шынықтырады. |
Сергіту сәті
|
|
|||||||
8 мин |
«Көргенімнен түйгенім» әдісі. Интербелсенді тақтадан тақырыпқа байланысты бейнекөрсетілім көрсету.
|
Оқушылар бейнекөрсетілім бойынша мәтін құрастырады және оқиды. |
«Көргенімнен түйгенім» әдісі.
Үш топ критерий бойынша басқа топтың мәтінін бағалайды. Критерий: 1. Мәтіннің бейнекөрсетіліммен сәйкестігі; 2. Шешен тілмен жеткізуі; 3. Мәтіннің көлемі.
|
Қол шапалақтау
Бағалау бетшесіне топ басшысы басқа топтың мүшелерін критерий арқылы бағалайды |
||||||||
2 мин |
Оқушылардың жұлдызшаларды қаншалықты жинағандарына қарай бағалаймын. |
Оқушылар өздеріне берілген жұлдызшалар санын есептейді. |
"Екі жұлдыз, бір тілек" |
|
||||||||
2 мин |
Оқушыларға стикер таратып, бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс қалдыруын айтамын.
|
Оқушылар сабақ бойынша пікірлері мен ұсыныстарын тақтадағы смайликтерге жапсырады |
«Смайликтер» әдісімен кері байланыс |
|
||||||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
"Шешендік сөздердің жанрлық түрлері" тақырыбында тұжырымдамалық карта жасау.
|
||||||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||||||
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |