|
|
Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары
Мұғалім : Қыстаубаева Н Күні: 13.12. 2014 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы |
Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Ақынның қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары туралы мәлімет алу |
|||||||
Сілтеме
|
Қ.Алпысбаев, Б.Әбдіғазиұлы, Б.Сманов, Ж.Сәметова "Қазақ әдебиеті" 10-сынып "Мектеп" баспасы 2004; Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар; |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтарын біледі. 2.Оны әдебиет теориясымен салыстыра алады. 3. Абай шығармашылығына талдау жасай алады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
2 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
|
|
|
|||
2 мин |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. "Шаттық шеңбері". Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне тілектерін арнайды. |
|
Қол шапалақтау |
||||
3 мин |
Сынып оқушыларын А, В карточкалары арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар карточкалар арқылы топтасады. Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды. |
Топтың ережесін шығару.
|
Мадақтау, марапаттау |
||||
3 мин |
Үй тапсырмасын "Қатпарлы хат" әдісі арқылы сұраймын.
|
Берілген сұрақтарға әрбір оқушы жеке-жеке жауап береді.
|
"Қатпарлы хат" /үй жұмысын тексеру/ |
Белсенді қатысқан оқушыларды смайликтер беру арқылы бағалау |
||||
Операциялық кезең |
7 мин |
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша көршілерімен ақылдасып, түсіндіруді тапсырамын |
Оқушылар көршілерімен тақырыпты талқылайды. |
"Көршіңе әңгімелеп бер" әдісі |
Мадақтау, ынталандыру, |
|||
8 мин |
Оқушыларға тақырыпты оқуға беріп, алдарыңа сол тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.
|
Оқушылар жұмыстарын постер арқылы қорғайды |
«Ротация » әдісі.
|
Белсенді топ мүшелеріне смайликтер беру. |
||||
Рефлексиялық кезең 15 мин |
3 мин |
Сергіту сәті |
Оқушылар сергітуге қатысады |
Мюнстернберг |
|
|||
5 мин |
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.
|
Оқушылар бүгінгі тақырыпқа қатысты жәрмеңке ұйымдастырады. |
"Кір жаятын жіп" (сабақты қорытындылау)
|
Мадақтау, қол шапалақтау |
||||
3 мин |
Оқушылардың жинаған смайликтеріне қарап бағалаймын
|
Оқушылар жинаған смайликтерінің санын шығарады. |
|
|
||||
4 мин |
Кері байланыс "Сабақтан алған әсерің" |
Оқушылар сабақ бойынша бір- біріне ұсыныстары мен пікірлерін айтады.
|
Кері байланыс жасау. "Сабақтан алған әсерің"
|
|
||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Тақырыпты оқып, түсінгенін айту.
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |