|
|
Дауыссыз дыбыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз дыбыстар, түрлері |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Дауыссыз дыбыстар туралы және олардың түрлері жөнінде мағлұмат алу. |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Дауыссыз дыбыстар қалай жасалатынын біледі. 2.Олардың түрлерін ажырата алады. 3. Дауыссыз дыбыстар түрлерін жаттығу барысында еркін пайдалана алады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
2 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
||||||
2 мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін оқушыларды шеңбер бойына шақырамын. |
Оқушылар шеңберге тұрып, өз есімдеріне байланысты дүкеннен керекті зат алады.
|
Психологиялық тренинг "Дүкен аралау" |
Қол шапалақтау |
||||
3 мин |
Сынып оқушыларын дауысты дыбыстардың түрлері арқылы 4 топқа бөліп, топ басшысын тағайындау. Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.Оқушылардың қатысуымен топтың ережесін қабылдау. Көрнекі қылып сынып бөлмесіне іліп қою. |
Оқушылар дауысты дыбыстардың дыбыстық түрлеріне қарай топтарға бөлінеді. Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды. |
Топқа бөлу Топтың ережесін шығару.
|
Мадақтау, марапаттау |
||||
3 мин |
Үй тапсырмасын "Қызыл сызық" әдісі арқылы сұраймын.
|
Әр топтан бір оқушыдан шығып, қызыл сызықтың бойына тұрып, бір - біріне кезекпен- кезек сұрақ қояды. |
"Қызыл сызық" /үй жұмысын тексеру/ |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||
Операциялық кезең |
7 мин |
Оқушыларға тақырыпты оқуға беріп, алдарыңа сол тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.
|
Оқушылар жұмыстарын постер арқылы қорғайды |
"Ротация әдісі" Постер қорғау "Дауысты дыбыстар, түрлері " тақырыбын оқып шығып, сол бойынша тапсырма орындау.
|
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
|||
8 мин |
Оқушыларға тапсырма туралы бағыт- бағдар беремін. |
Топтағы 1 оқушы қатаңнан басталатын сөздерді айтады, екінші оқушы жазады, үшінші оқушы есептейді. 2топ- ұяңнан баст.сөздер 3топ- үнді баст.сөздер |
"Тақырыптық теннис" әдісі |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||
Рефлексиялық кезең 15 мин |
3 мин |
Оқушыларға сөздер банкісін беремін және "біздің тақырып банкісін" ортаға қалдырамын. |
Оқушылар сөздер банкісінен қатаңнан, ұяңнан немесе үндіден басталатын сөздерді тез тауып, біздің тақырып банкісіне салады. |
"Тақырыптық түйінді сөздер" 1 топ- қалам, шар, парта ,сағат тб 2 топ- бала, жарық, гүл т.б. 3 топ- ракета, моншақ, лақ, ит. |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды. |
|||
5 мин |
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.
|
Оқушылар топ болып бір- бірімен ақылдасып, жұмысты орындайды. |
"Поэзия минуты" 1 топ – ертегі құрастыру 2 топ- өлең шығару 3 топ- ойтолғау жазу. |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды. |
||||
3 мин |
Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
|
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды. |
||||||
4 мин |
Кері байланыс "плюс, минус, қызықты" |
Оқушылар сабақ бойынша ұсыныстары мен пікірлерін жазып қалдырады.
|
Кері байланыс жасау. 1.«плюс, минус, қызықты»
|
|||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Тақырыпты оқып, түсінгенін айту.
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
|
||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |