Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 33

Жалпы  кез-келген  жаңалықты енгізіп,оны игеру,тәжіриеден өткізу уақыт еншісінде екені белгілі,ендеше электронды оқытуды да толықтай білім саласына енгізсе,оның болашағы зор болатындығына аз да болса  уақыттың арасында көзіміз жетті. Білекке сенер заманда-ешкімге есе бермедік. Білікке сенер заманда-қапы қалып жүрмейік.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 6506 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-01-2015, 06:06 |


Әрине, артқарылған істер аз емес. Аз ғана уақыттың аралығында, осы атқарылған істердің нәтижесі ретінде, өз сабақтарымды  сабақ беретін сыныптарымда  жаңа  түрде  өткізумен  қатар «Білімділер порталына»  бірнеше сабақтарымды  жүктедім. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Әлі де толассыз еңбек етіп, жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етемін.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4580 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-01-2015, 14:27 |


Сонымен бірге біз бағалау жүйесін зерттеуге үлес қосып жүрген екі педогог В. Пучкова және Ю. Шоринаның еңбектерін бағалау жүйесіндегі құнды еңбектер қатарына жатқызуға болады. Мұғалім оқушыларды ынталандыру үшін оқу процесіне қатысты түрлі іс – әрекетін мадақтай отырып, баға қоржынына алғашқы капитал жинақтатады, ал ол кейін құнды жиынтыққа айналады. 
Оқушы мен мұғалім арасындаға демократиялық қарым-қатынастың қажеттіліктері туралы ой қозғағап және де сабақ барысындағы нәтижелі бірнеше әдістермен бөліседі. 

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2547 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-01-2015, 13:16 |


 Аз ғана уақыттың аралығында, осы атқарылған істердің нәтижесі ретінде, өз сабақтарымды сабақ беретін сыныптарымда жаңа түрде өткізумен қатар «Білімділер порталына» бірнеше сабақтарымды жүктедім. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Әлі де толассыз еңбек етіп, жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етемін.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 4328 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-01-2015, 12:41 |


Дамыта оқыту деп мақсаты, міндеттері, әдіс-тәсілдері баланың даму заңдылықтарына сәйкес берілген оқытуды айтады. Дамыта оқытуда мұғалім мен оқушы арасындағы жаңа қарым-қатынас қалыптастырып, оқушылардың берілген тапсырмаларды талдауына, салыстыруына, өз беттерінше әрекет етулеріне, яғни ой еркіндігіне зор маңызы береді. Сөйтіп, балалардың зейін қойып ойлауы мен тапқырлығына мүмкіншілік туғызып, ойларын одан әрі дамытуларына жол ашады.

Статьи / Біздің мектеп | Көрсетілім: 5939 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-01-2015, 08:20 |


Ақыл-ой тәрбиесін беруде, ой санасын өрістетуде ауыз әдебиетінің айтыс жанры, жұмбақ ерекше роль атқарады. Жұмбақ баланың логикалық ой-өрісінің дамуына әсер етеді, тапқырлыққа тәрбиелейді. Жұмбақ адам баласы санасының даму сатысында әр алуан өмір құбылыстарын түсініп  білу үшін, ойды жетектеу, талпындыру, қиялын кеңейту мақсатында туған.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2147 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-01-2015, 08:13 |


Өз тәжірибеме қатысты рефлексия жасауға үйрендім. Себебі ЭЫДҰ-ның 1-ші сілтемесінде былай делінген: «Мұғалімдер өз тәжірибесі арқылы білім алу үшін өз тәжірибесіне қатысты рефлексия жасауға, яғни ой толғауға міндетті». Осы сілтемені негізге ала отыра рефлексия жасаудың арқасында атқарылған іс-шараларды ой елегінен өткізу арқылы кемшіліктерді көріп, оны болашақта болдырмау үшін нені өзгерту керек екендігі туралы ойланып, тәжірибе жинақтап, оның менің өсуіме ықпалы болды. Әрдайым өзіме «Неге?» «Не себепті?» деген сұрақтар қою арқылы оның шешімін іздеп отырдым.

Статьи / Эссе | Көрсетілім: 3225 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-01-2015, 11:43 |


Озық елдегі білім беру жүйесінің қаймағын өзіміздің білім беру реформасына енгізу. Деңгейлік бағдарламалар бойынша алған білімізді орынды қолдану. Сөзімнің соңында егер мектеп алдында әр баланың қабілетін дамыту сияқты әлеуметтік міндет тұрса, барлық пәндерде жаңа технологияны тиімді пайдалану арқылы білім алушының өз белсенділігін ояту, біліктілікті арттыру жағдайында рефлексивті кері байланыс орнату сияқты мәселелердің орындалуы тиіс дегім келеді.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4799 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-01-2015, 11:37 |


«Тәуелсіз Қазақстан тарихы», «Кемеңгер Елбасы –Н.Назарбаев», «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ», «Батыр бабалар жолымен», «Аталар аңсаған азаттық», «Махамбет пен Исатай батырлар ерлігі», «Бауыржан атама ұқсағым келеді», «Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ», «Ардақта ата-анаңды», «Қарты бар үйдің қазынасы бар», «Құрбан айт туралы не білеміз?», «Мен қайырымды баламын», «Жақсы деген немене, жаман деген немене», «Тәуелсіздік елімнің тірегі», «Елбасы бастаған болашақ»  тақырыбындағы ашық шаралардың мақсаттары да оқушы бойында патриоттық тәрбие беру.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2539 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-01-2015, 18:38 |


 Қанағат Қалиұлының  «Жаңғырық» атты көрмесінде бес жылға жуық  уақытта салған 30-ға жуық картиналары мен 10 шақты ағаш мүсіндері қойылды. Оның «Жаңғырық», «Ақиқат қақпасы», «Шежіре» , «Желтоқсан алауы», «Әділдік», «Жемқорлық» атты т.б. көптеген суреттері өзіндік қолтаңбасы мен стилі бар екенін айқындай түседі.Әртүрлі лирика бағытына ден қойған қылқаламшының суреттерінен тарих көштеріне саяхат жасағандай боласыз. Тарихи-заманауи үлгіде қойылған әр туындысы философиялық ой-түйінмен астасып жатады.  Қазақтың басынан кешкен қилы тағдыры көз алдыңа  келеді. Автордың әртүрлі картинасының палитрасынан – тарихи өршіл рухты, қазақи иісті, қазақы болмысты көруге болады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1821 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-12-2014, 12:56 |


Бөлімдер
Ұстаздарға
Ата-аналарға
Біздің мектеп
Баяндама
Эссе
Оқушыларға
Конкурс ең үздік шығарма
Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз