Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Абайдың қара сөздері


Абайдың қара сөздері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім :¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ Махметова Меруерт Күні: 11.02.2015 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы Абайдың қара сөздері
Сабақтың
танымдық мақсаты Оқушыларға ұлы ақынның қара сөздері туралы мәлімет бере отырып, қара сөздерінің тәрбиелік, танымдық мағынасын ажырату және идеялық мазмұнын түсіну.
Сілтеме
Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова, С.Қалиев, С.Дүйсебаев "Қазақ әдебиеті" 2013 жыл.
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар;
Дереккөздер мен жабдықтар интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер, смайликтер, бағалау бетшесі
Күтілетін нәтиже 1. Қарасөздер туралы жалпы мағлұмат алады;
2.Олардың мағыналық түрлеріне талдау жасай алады;
3. Қара сөздерінің танымдық идеясына өзіндік баға беріп, өмірде қолдана алады.
Кезеңдері Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар


Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Мотивациялық кезең /10 мин/ 2 мин Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. Сабақ басталарда зейіндерін шоғырландырып, өзіндік реттелу жасау.
3мин Оқушылардың назарын сабаққа аудару , сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін оладры шеңберге шақырып, психологиялық тренинг жүргіземін.
Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз. Оқушылар шеңберге тұрып, доп арқылы ауызша валейбол ойнайды. Адам бойындағы адами қасиеттерді айтады
"Осы қасиеттер біздің бойымызда бар, біздің көңіл-күйіміз керемет" сөздерін хормен айтады. "Ауызша валейбол"
(психологиялық тренинг) Қол шапалақтау
3 мин Сынып оқушыларын Абай өлеңдері арқылы топқа бөлемін. Оқушыларға қолдың суретін таратамын. Оқушыларға бағалау бетшесі таратылады. Оқушылар өлең шумақтары арқылы топтасады. Оқушылар қолдың бес саусағына топ ережесін жазып, тақтаға іледі. "Ән айтамыз"
(топқа бөлу)
Топтың ережесін шығару.


2 минут Оқушылардың арасынан 4 оқушыны шақырып, қызыл сызықтың бойына тұруды тапсырамын.
Оқушылар қызыл сызық бойында бір- біріне қарама-қарсы тұрып, өткен тақырыптар бойынша бір- біріне сұрақ қояды. "Қызыл сызық"
(үй тапсырмасына шолу) Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
Операциялық кезең /15 минут/ 5 мин Оқушыларға жұмыстың бағытын түсіндіріп, блиц- кездесу ұйымдастырамын Оқушылар блиц- кездесуге келіп, бүгінгі жаңа сабаққа қысқаша шолу жасап, сұхбат алысады. "Блиц- кездесу"
(жаңа тақырыпқа шолу) Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
5 мин Оқушыларға жұмыстың бағыт- бағдарын түсіндіріп, флипчарттар таратамын. Оқушылар ақын қарасөздерін оқып, ақылдасып, постер дайындайды. Топ ішінен бір оқушы жұмысты қорғайды "Жұптас. Ойлан.Талқыла"
(постер қорғау)
1 - Дүниенің тылсым сырын көрс.қара сөздері
2 - Жаман қылықтарды көрс.қара сөздері
3- Ар-ұят, адамгершілік туралы қара сөздері Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
5минут Әр топқа сөздер банкісін таратамын және тапсырмаға бағыт- бағдар беремін

Оқушылар сөздер банкісі ішінен қара сөздерде кездесетін мақалдарды теріп алып, "біздің тақырып" банкісіне ауыстырады. "Сөздер банкісі"
(Сөздер банкісінен ақын қара сөздерінде кездесетін мақал- мәтелдерді табу) Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
Рефлексиялық кезең 15 мин 3 мин Оқушыларға ауа шарларын ұшырып таратамын және тапсырмаға бағыт- бағдар беремін. Әр топ өздеріне берілген ауа шарларын жарып, ішіндегі адасқан тіркестерді орнына келтіреді Сергіту сәті
"Ауадағы сұрақтар"
(Абай қара сөздеріндегі адасқан тіркестерді орнына қою.) Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
5 мин Оқушыларға ойландырар ой тастаймын Оқушылар топ болып ақылдасып, жауап береді, "Балалар философиясы"
Сіз не дейсіз?
1- Абай 17-сөзінде "Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста. Егер бірдей ұстасаң құдайшылық сонда. Сіз не дейсіз?
2- Абай 22 сөзінде: "Кімді қадірлейін, байды ма, мықтыны ма, мырзаны ма, ғаріпті ме, есті кісіні ме". Сіз не дейсіз?
3-25 сөзінде: "Орысша оқу керек, хикмет те, мал да, өнер де, ғылым да- орыста" Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
5 мин Әр топқа ақылдың 6 қалпағын таратамын.
Оқушылар әр қалпақтың түсіне қарай бүгінгі сабақ бойынша түйінді сөздері мен ойларын айтады. "Ақылдың алты қалпағы"
(сабақты қорытындылау)
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды.
3 мин Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды. Топтардағы өзара бағалау

"Қапшықтағы тәттілер"
4 мин Оқушылардан кері байланыс аламын. Оқушылар сабақ бойынша бір- біріне ұсыныстары мен пікірлерін айтады.
Кері байланыс
"Даналық ағашы"


Үй тапсырмасы 5 мин "Абай қара сөздері- өмірдің өлшемі" тақырыбында эссе жазу.

Сабақтан кейінгі рефлексия
Не сәтті өтті?
Неліктен?
Не сәтсіз өтті?
Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін
не істеймін?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дауыссыз дыбыстар
Сайын Мұратбеков " Қылау "
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Шешен сөйлеуге тән ой ұшқырлығы
Шешендік сөздердің жанрлық түрлері.
Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би.
Жыраулар поэзиясы
Етістен өткенді қайталау
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 5477 | Қосты: Махметова Меруерт Асқарқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык