«Өркен» кәсіби қоғамдастығының 2014-2015 оқу жылының І тоқсанында ұйымдастырған іс-шараларының есебі
Егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болуда. Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, талантын дамыту білім беру мекемелерінің басты міндеті болып отыр. Бүгінгі білім беру кеңістігіндегі ауадай қажет жаңару білім беру саласы қызметкерлерінің алдына үлкен міндеттер жүктейді.
Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 8905 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-12-2014, 13:40
|
Пікірлер (0)
|
Жас ұрпақтың жаңаша ойлануына, олардың біртұтас дүниетанымының қалыптасуына әлемдік сапа деңгейдегі білім, білік негіздерін меңгеруіне ықпал ететін жаңаша білім мазмұнын құру – жалпы білім беру жүйесіндегі өзекті мәселенің бірі.Сондықтан оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту үшін не істеуге болады деген сұрақ туатыны сөзсіз.Психологтар жүргізген арнайы зерттеу көрсеткендей, оқушылардың оқудағы үлгермеушілігінің басты себептерінің бірі өзінің оқу әрекетінің нәтижелерін саралап, сыни тұрғыда бағалай білмеуінен болып отыр. Сондықтан мұғалім мен оқушы әрекетін бағалауды ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін іздестіру қажеттілігі туындайды. |
Түйіндеме Табысты оқыту- білім беру үдерісіне тәуелді болғандықтан, оқытудың шын мәнінде жүзеге асырылуы мен құзіреттілік, шеберліктің деңгейі өте маңызды. Оқушылардың жай – күйі, мүмкіндіктерінің дәрежесі мен қажеттіліктерінен туындайтын тапсырмаларды қамтамасыз ету – сапалы білім берудің бірден – бір жолы. |
Баяндамашы: Абдраманова Айдана Айдаровна, информатика пәні мұғалімі 2013 жыл Ақпараттық технологияның информатика сабағында оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға тигізетін әсері №49 орта мектеп А.А.Абдраманова Мақсаты: информатика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін, ақпаратты қолдану сауаттылығын және шығармашылық қабілетін дамыту. Міндеттері: |
|
Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлағанда «оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулін басшылыққа алып, «диалогтік оқытуды» тәсілін енгізу арқылы сабаққа өзгерістер енгіздім. Алдымен өзіме сабақты тиімді, әрі қызықты өткіздім бе? |
Бөріқұлақова Ботакөз ОҚО, Созақ ауданы С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шығармашыл мұғалім ғана шығармашыл оқушыларды тәрбиелеп шығарады, жеке тұстаз ғана жеке тұлғаны қалыптастырады. Мәселе нені оқытуда емес, қалай оқытуда... Шығыс даналығынан |
Фонетика – тілдің дыбысты жүйесі туралы ілім. Орта мектептерде фонетика грамматика курсының бір саласы болып өтіледі. Мектеп курсында фонетика көлемі жағынан морфология мен синтаксиске қарағанда шағын, ол –бесінші класта оқу жылының басында өтіледі. |
Қостанай обылысы Ұзынкөл ауданы Федоров орта мектебінің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Оспанова Сәбира Мұқашқызы |
Көкпекті жалпы білім беретін орта мектебі Дайындаған: Казимова Н. А. Тақырыбы: Тәрбие – жанұядан басталады Бала – ұлт болашағы. Олай болса бала тәрбиесіне қырандай қарау керек. Ешкімде де ұлттық салт – санадан тыс өмір сүре алмайды. Ата – ана парызы – баланы ұлт тірегі мен талабына сай тәрбиелеу. |