Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сергіту сәті «жаңбыр жауды»
Қызығушылықты ояту.
Топтарға бөлу « мәжіліс, қазына, денсаулық,жер комитеті, тарихшы

Жаңа сабақ Мағынаны тану:
Сынып оқушыларын топтарға бөліп тапсырма беремін
1 Мәжіліс тобы- Сайлау жүйесіндегі өзгерісті ашып көрсетеді.
2 Қазына тобы- Қазыналық жүйе және міндетті атқарылатын борыштар
3 Денсаулық – Денсаулық сақтау саласындағы өзгерістерді топтастырады
4 Жер комитеті тобы– Жерді пайдалану тәртібі
5 Тарихшылар- Реформаның отаршылдық сипатын анықтайды
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5914 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:52 |


Ұйымдастыру бөлімі: Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.
Сыныпты үш топқа бөлу «Алтын сандық» ішінен қарамай бір суреті таңдап алады
Психологиялық дайындық.
Әр оқушы өздері дайындап келген тілек хаттарын бір-біріне тапсырады.
Мұғалім әр топқа өзінің тілек хатын тапсырады.
1. Біз не білеміз?(Үйге берілген тапсырманы сұрау)
Мақсаты: Орындаған жаттығуларын пайдалана отырып 3-4 сөйлемнен тұратын әңгіме құрап шығу. Қай септікте тұрғанын дәлелдеу.
Ә) 1-топ 2-топ 3-топ
Өнер су кітап
сөздерін септеп шығу
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 1820 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:49 |


Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз.
Мысалы,
-Әсел сен Бекзаттың жауабы туралы сен не ойлайсың?”
“Ернар Саяттың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?”
“Аяулым, естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады
5.Бағалау. Бағдаршам сигналдары бойынша алдын –ала қойылған табыс критерийлері бойынша бағалайды.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2046 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:38 |


Оқушылардың апаға деген сүйіспеншілігін, мейірімін сезінуге тәрбиелеу
Табыс критерийлері: 1. Мәтінді дұрыс түсініп оқып, әңгіменің негізгі ойын әңгімелейді
2. Мәтіндегі берілген сұрақтарға жауап беріп талқылайды
3. Автордың апасына мінездеме бере отырып суреттейді
4. Осы мәтінді оқи отырып не түйгендерін талдайды
5. Мәтіндегі апа мен астаудың маңыздылығын бағалайды
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2308 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:35 |


«Ақпараттысақтауға, жеткізугежәнеөңдеугеболады» мәтінінтеріп, қанша символ бар екенінанықтаңдар.
Сыни ойлауын дамыту.
2. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
1) Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар.
2) Байт кб - тан, кб мб - тан, мбгб - тан қанша шамаға кем?
3) 1 байтта неше бит бар?
4) «Кездесу қыркүйек айына тағайындалды» деген хабарламада қанша көлемді ақпарат бар?
5) "Алақай! Жазғыдемалысаяқталды!" хабарламасыныңақпараттықкөлемінөлшеңдер
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4537 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:21 |


Алдында салынған объектілерді қолданып шығармашылық тапсырманы орындайды, қысқы табиғат суретін салады
«Бағалау» практикасы.
(2 мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынылады. (Қосымша №3)
Үй тапсырмасын тексеру – әр дұрыс жауапқа 1 балдан (4 балл), теориялық білімдерін тексеру (5 балл)
Қайталау сұрақтары (Блиц-турнир) - 1балл(10балл)
Тест жауабы – әр тапсырмаға 1 балдан (10 балл)
Практикалық жұмыс (1 деңгей 3 балл, 2 деңгей 4 балл, 3 деңгей 5 балл)– 12 балл
Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау, мұғалімнің көмегімен. Топ басшыларысмайликтер саны арқылы белгіленген дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны
«5 балдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3322 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 17:17 |


Шахмат ерте замандардан келе жатқан көне ойындардың бірі. Ол туралы көптеген аңыздар бар. Бүгінгі сабағымызға тікелей қатысы бар осы аңыздардың бірі бойынша оқушылардың көмегімен дайындалған театрландырылған көріністерді тамашалай отырып, жаңа сабақты баяндауға кірісейік.
Қатысушылар:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2411 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 15:19 |


Көрнекілігі:Сабақтыңтақырыбыжазылғанплакат,шарларт.б.
Қажеттіқұралдар-жабдықтар:доп ,секіртпе, қасық,қапшық.т.б.
Сабақбарысы:I. Ұйымдастырубөлімі.
Қауіпсіздікережелерінемәнберу.Керекжабдықтарынтексеру,оқушылардыңспорттықкиімдеріне ,сабаққақатысуынамәнберу.

Қатысатын командалар:1-сынып оқушылары.”Тұлпар”және” Сұңқар”командалары.

II.Негізгібөлім.Кіріспесөз.
Халқымызбайырғызаманнан бала тәрбие баса назараударған.Ұрпақтарынболашағынабалаған.СалауаттыөмірсалтынҰстануіс –шараныңалғашқыбаспалдағы. Сондықтанеңкейгенкәріден,бесіктегібалағадейінсалауаттыөмірсүругеталпынып,соғанқоғамда,мекмелер мен мектептер де жағдайжасап,денсаулықтысақтауғанығайтуғаатсалысукерек.
Ал, құрметті халайық!
Жарысты енді көріндер.
Әділ- қазы алқасы,
Әділ баға беріндер.
Жарыстың әділ –қазыларымен таныстыра кетейік.
Оқутәрбиеорынбасары:Нашанова Мира
Филиал орынбасары: СадықоваГүлбану.
Ортағасайыскертоптарымыздышақырамыз. Екітопқабөлініпсапқатұрады.

Эстафета түрлері:
1.Сәлемдесу.
2.Секіртпемен секіру.
3.Қасықпен су тасу.
4.Допты аяғына қыстырып кедергіден өту.
5.Қапшықпен секіру.
6.Тарақанша жүгіру.
Құрметті сайыскерлер,сіздерге сәттілік тілейміз.!
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 1468 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 15:15 |


Сабақтың мақсаты: Оқушыларды мәтінмен, мазмұнымен таныстыра отырып, негізгі ойды ұғындыру. Ана сөзінің мазмұны мен идеясын ашу.
Сабақтың міндеті:
І Білімділік:
Тақырыпты ашу, талдау жұмыстарын жүргізу мазмұнын меңгерту, шығармашылықпен жұмыс істеуге өз ойларын тұжырымдап, жеке, топта жұмыс жасау.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 2139 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 09:11 |


Продолжить работу по формированию умений и навыков самостоятельно добывать знания, анализировать, обобщать, работать с географическими картами;
Развивать устную речь, логическое мышление, познавательный интерес к предмету.
Тип урока: изучение нового материала.
Средства обучения: физическая карта Казахстана, административно-территориальная карта Казахстана, тематические карты учебника и атласа, раздаточный материал, презентация.
Материалы / Географиядан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2409 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 08:55 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар