Сабақтың тақырыбы: Аққалалар Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру. Аққаланы құрастыруға, оны ұжыммен бірге желімдеуге үйрету. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбек сүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу. Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті ҰОІӘ дайындық ҰОІӘ ұйымдастыру. Аспан түрді түндігін Жерге сәуле шашылды Неткен ашық күн бүгін Қайырлы күн қайырлы ҰОІӘ өткізілуі -Балалар көңіл-күйлеріңіз қандай? Олай болса «тамаша» ойынын ойнап жіберейік. Ойынның шарты: Мен сендерге жақсы сөз айтсам, сендер тамаша деп жұдырықты түйіп, бас бармақтарыңды көтересіңдер. 1. Мектеп қандай? 2. Даярлық тобының балалары қандай? 3. «Қыс»мезгілі қандай? 4. «Қар» жауған қандай? 5. Аружанның күлкісі қандай? 6. Менің айтып тұрған сөздерім қандай? Жақсы балалар бүгінгі күнімізде осындай тамаша өтсін. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыста күн қандай болады? Ендеше, боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз. -Жақсы балалар бүгін мен сендерді екі топқа бөліп, білімдеріңді тексеремін. Әр дұрыс сұраққа бір жұлдызшадан беріп отырамын, қай топ көп жинаса, сол топ жеңімпаз болады. Балалар мұғаліммен бірге тақпақты қайталап, қимыл жасайды. Берілген сұрақтарға жауап ретінде жұдырықты түйіп, бас бармақтарын көтереді. Боранды қимылмен көрсетеді. Екі топқа бөледі. Жұлдызша арқылы бағалап отырады.
Материалы / Авторлық бағдарлама |
Көрсетілім: 7131 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:58
|
Пікірлер (0)
|
коучингтер жүргізу арқылы дамыту. - Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің меңгерген әдіс-тәсілдерін сабақ барысында жүзеге асыру арқылы оқушыларға жан- жақты, әмбебап білім беру. |
Қазекем «Жас келсе іске» деп бекер айтпаса керек-ті.Сол себепті де мектебімнің ұжымымен бірлесе отырып,өз тәжірибесінде жетістікке жетуге талпынатын,мектебіміздің жаңа ағымнан қалыспай сапалы білім беруіне де мүмкіндік жасайтын,ол туралы ойлауға мүмкіндік тудыратын мұғалімдермен шығармашылық топ құрып алдық |
Ойынға қатысушылар осы сұрақтарға жауап беру керек, және осы жауаптардың ішінде сын есімді сөздер орынды, көп қолданылуы керек. Ойын өте тартымды. Себебі, оқушылар арттарында жазулы тұрған сөзді көрмегендіктен кейбір жауаптары сәйкес келмей, тыңдаушыларды күлкіге қарық қылады. Атаулар (кітапхана, атқора, аула, асхана т.с.с.) «Орындықтан тұрғызу» ойынын ойнаттым. Оқушылар топқа бөлінген соң |
Зерттеудің жаңашылдылығы:Ермексазбен мультфильм кейіпкерлерін мүсіндей отырып, оларды жаңа қырларынан тану. Зерттеудің практикалық маңызы: Ермексазбен жұмыс барысында саусақ моторикасы дамиды.Оқушының жазу каллиграфиясы жақсарады |
І. Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын түгендеу ә) Топқа бөлу (От, су, күн, ай суреттерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді) Психологиялық көңіл - күй сыйлау: От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар. Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. |
Мырзаханова А.А., гимназия имени К.Билялова с. Акжар Тарбагатайского района Восточно – Казахстанской области Анализ стихотворения В.В.Маяковского «Послушайте!» Прочесть как следует произведение лирическое –вовсе не безделица. |
Басқа халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру. Сөздік қорын байыту. Еркін сөйлеуге баулу.
Материалы / Авторлық бағдарлама |
Көрсетілім: 10143 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:13
|
|
Өтілетін орны: спорт кешені. Көрнекіліктері: доптар, шарлар, жалаушалар, спортқа байланысты нақыл сөздер. Жүргізуші: Шынықсан шымыр боласың, Сауығып айдай толасың. Спортты серік ете біл, Жақсы азамат боласың. Женімпаз болу оңай ма, Арман болған талайға. Болмасаң да ұқсап бақ, Жарысқа түсіп қалайда. Құрметті қонақтар, ұстаздар, ата- аналар және де сайысқа қатысушылар бүгінгі «Толағай» отбасылық сайысымызға қош келдіңіздер. Көңілді кешке 1-4 сынып оқушылары мен ата- аналары қатысады. Әр таңды бақытпен атырамыз, Өнерді ой көгінде бақылаңыз, Сайысқа қатысуға енді бірінші отбасыны шақырамыз, екінші отбасыны шақырамыз, үшінші отбасыны шақырамыз, төртінші отбасыны шақырамыз. Жүргізуші: |
|
Бөлімдер