Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

23.12.2014ж Жапсыру МАД
Сабақтың тақырыбы: Аққалалар
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру. Аққаланы құрастыруға, оны ұжыммен бірге желімдеуге үйрету. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбек сүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
ҰОІӘ дайындық ҰОІӘ ұйымдастыру.
Аспан түрді түндігін
Жерге сәуле шашылды
Неткен ашық күн бүгін
Қайырлы күн қайырлы
ҰОІӘ өткізілуі
-Балалар көңіл-күйлеріңіз қандай?
Олай болса «тамаша» ойынын ойнап жіберейік.
Ойынның шарты: Мен сендерге жақсы сөз айтсам, сендер тамаша деп жұдырықты түйіп, бас бармақтарыңды көтересіңдер.
1. Мектеп қандай?
2. Даярлық тобының балалары қандай?
3. «Қыс»мезгілі қандай?
4. «Қар» жауған қандай?
5. Аружанның күлкісі қандай?
6. Менің айтып тұрған сөздерім қандай?
Жақсы балалар бүгінгі күнімізде осындай тамаша өтсін.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыста күн қандай болады?
Ендеше, боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз.
-Жақсы балалар бүгін мен сендерді екі топқа бөліп, білімдеріңді тексеремін. Әр дұрыс сұраққа бір жұлдызшадан беріп отырамын, қай топ көп жинаса, сол топ жеңімпаз болады.
Балалар мұғаліммен бірге тақпақты қайталап, қимыл жасайды.

Берілген сұрақтарға жауап ретінде жұдырықты түйіп, бас бармақтарын көтереді.

Боранды қимылмен көрсетеді.
Екі топқа бөледі.
Жұлдызша арқылы бағалап отырады.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 6469 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 18:58 |


Мектептегі мұғалімдердің қоғамдастыққа деген сенімділігін
коучингтер жүргізу арқылы дамыту.
- Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің меңгерген әдіс-тәсілдерін
сабақ барысында жүзеге асыру арқылы оқушыларға жан- жақты,
әмбебап білім беру.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3913 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:16 |


Мен алғашқылардың бірі болып,сол алған ақпараттарымды тәжірибем- де іске асырып жатқаныма шексіз қуаныштымын.Ал қазір осы қоржынымдағы дүниені өз мектебімде іске асырудамын.Әрине, қызыға кірісудемін.
Қазекем «Жас келсе іске» деп бекер айтпаса керек-ті.Сол себепті де мектебімнің ұжымымен бірлесе отырып,өз тәжірибесінде жетістікке жетуге талпынатын,мектебіміздің жаңа ағымнан қалыспай сапалы білім беруіне де мүмкіндік жасайтын,ол туралы ойлауға мүмкіндік тудыратын мұғалімдермен шығармашылық топ құрып алдық
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 2387 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:07 |


Сын есіммен және оның 5 белгісімен танысып болған соң, оқушылардың жейдешелеріне (өздеріне көрсетпей) жасырын атаулар жапсырылады. Жүргізуші ойынға қатысушы ойыншыдан :- Бүгін осы жерге бардың ба? -Кіммен бардың? - Неге бардың? - Ол жер қандай? - Ол жерде қандай тамақ іштің? - Тамақтың дәмі қандай? Ол жерде қанша уақыт болдың? -Тағы барғың келе ме? -Неге?
Ойынға қатысушылар осы сұрақтарға жауап беру керек, және осы жауаптардың ішінде сын есімді сөздер орынды, көп қолданылуы керек. Ойын өте тартымды. Себебі, оқушылар арттарында жазулы тұрған сөзді көрмегендіктен кейбір жауаптары сәйкес келмей, тыңдаушыларды күлкіге қарық қылады. Атаулар (кітапхана, атқора, аула, асхана т.с.с.)
«Орындықтан тұрғызу» ойынын ойнаттым. Оқушылар топқа бөлінген соң
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 1978 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:34 |


Зерттеудің болжамы: Менің сүйікті кейіпкерлерім «Қасқыр мен Қоян» ғасыр өтсе де ,өзінің өзектілігін жоймай , 21ғасыр балаларының сүйікті кейіпкерлері болып отыр. Өйткені уақыт өтсе де ақкөңілділік, сабырлылық,тапқырлық сияқты қасиеттер өз маңызын жоғалтпайды. Егер қасқыр мен қоян менің заманымның кейіпкері болса, былай болар еді: келешекте қасқырдан креативті көшбасшы кейіпкер шығуы мүмкін. Ал қоян болса тек қана орындаушылық қасиеті басым қызметкер болар еді.
Зерттеудің жаңашылдылығы:Ермексазбен мультфильм кейіпкерлерін мүсіндей отырып, оларды жаңа қырларынан тану.
Зерттеудің практикалық маңызы: Ермексазбен жұмыс барысында саусақ моторикасы дамиды.Оқушының жазу каллиграфиясы жақсарады
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3436 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:55 |


Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын түгендеу
ә) Топқа бөлу (От, су, күн, ай суреттерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді)
Психологиялық көңіл - күй сыйлау:
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 3879 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:38 |


Мырзаханова А.А., гимназия имени К.Билялова с. Акжар Тарбагатайского района Восточно – Казахстанской области 

Анализ стихотворения В.В.Маяковского «Послушайте!» 

Прочесть как следует произведение лирическое –вовсе не безделица. 

Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 1849 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 10:52 |


Оқушылардың білімдерін және шығармашылық қызығушылығын дамыту, іздеңімпаздық қасиеттерін қалыптастыру.
 Басқа халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру.
 Сөздік қорын байыту. Еркін сөйлеуге баулу.
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 9805 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:13 |


Түрі: эстафеталық ойны.
Өтілетін орны: спорт кешені.
Көрнекіліктері: доптар, шарлар, жалаушалар, спортқа байланысты нақыл сөздер.
Жүргізуші:
Шынықсан шымыр боласың,
Сауығып айдай толасың.
Спортты серік ете біл,
Жақсы азамат боласың.
Женімпаз болу оңай ма,
Арман болған талайға.
Болмасаң да ұқсап бақ,
Жарысқа түсіп қалайда.
Құрметті қонақтар, ұстаздар, ата- аналар және де сайысқа қатысушылар бүгінгі «Толағай» отбасылық сайысымызға қош келдіңіздер. Көңілді кешке 1-4 сынып оқушылары мен ата- аналары қатысады.
Әр таңды бақытпен атырамыз,
Өнерді ой көгінде бақылаңыз,
Сайысқа қатысуға енді бірінші отбасыны шақырамыз, екінші отбасыны шақырамыз, үшінші отбасыны шақырамыз, төртінші отбасыны шақырамыз.
Жүргізуші:
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 2983 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:09 |


Мамыржай жылдар жылжып , талай ғасыр өтеді . Сондай бір дәуірде жер бетіндегі ең жоғары сана иесі саналатын – адамзат суды, отты , ауаны өз қажеттеріне жаратқанымен қоймай , бұл үшеуін өзімізге бағындырамыз деп әлектенеді . Суды орынсыз , қалай болса солай қолданады . Жолын бөгеп , ластайды . Отқа да ойларына келгендерін істейді . Ауаны одан да жаман іс- әректтермен бүлдіреді . Бұл үшеуіне кері әсер ететін , зиян тигізетін жаңа жобаларды жарыса ұсынып , жүзеге асырады . Ауаны ,суды ,отты сынақ алақанына айналдырады . Тіршілік иелері әбден тәкаппарсиды . Маңғазданып , мұрындарын шүйіреді . Сөйтіп , табиғатты бағындырудың мың сан түрлі тәсілдерін жылдар бойы жалғастырады .
Материалы / Авторлық бағдарлама | Көрсетілім: 2113 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:06 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар