Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басты иіп бәріміз.
а) Психологиялық дайындық.
Ана тілі өмірімнің бастауы,
Ана тілі өмірімнің асқары.
Ана тілі Абай тілі ұлы тіл,
Намысты бол қазағымның жастары.
ә) Үйге тапсырманы сұрау.
«Көкшенің көрінісі» - мазмұндау.
Слайдта «Көкшетау» суреті. (С. Мұханов)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 6833 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 18:54 |


М.Мақатаев. Аққулар ұйықтағанда.
Күн құшқан айдын көлде жалғыз аққу
Қаңқылдап қанатымен сабалап су,
Таранып қаранады жан-жағына,
Сұлуды тасалама ,көк торғын құс!
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2651 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 17:01 |


Қияршөптекті, бақшадаөсетіндақыл. Асқабақтұқымдаскөкөністүрі. Қиярдыңотызғажуықтүрібар. Жемісіқабақ, тағамғапайдаланады. Қияр 12* жылылықтаегіледі. Жылусүйгіш, топырақжылынып, таңғысуыққайтып, күнәбденжылынғандасебіледі.
1. Түсініп оқу
Өндірмесе дәнеме,
Мақтағаннан не пайда?
Болжау: Бүгінгі жаңа сабақ не туралы болуы мүмкін?
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4218 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 07:18 |


Мұнда ең алдымен оқушының өздігінен орындайтын жұмысы әртүрлі болуы, белсенділікке, ізденушілікке ұмтылдыруы тиіс.
Алдымен мұғалім тақырыптарды саралап: Мысалы: 8-сыныптағы Махамбет Өтемісұлының өміржолын және «Мен Құстан туған құмаймын» деген шығармасын 9-сыныптағы «Мен едім» немесе 10-сыныптағы «Менің атым Махамбет» тақырыбымен, Шоқан Уәлихановтың өмір жолын 5-сыныптағы «бала Шоқан» әңгімесімен т.басқалай топтастырып алған жөн. Біріктірілген сыныптардағы біртақырыптық сабақтың құрылымы, негізінен, 3 бөлімнен, 3 кезеңнен тұрады.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2182 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:10 |


Оқиға неден басталады: Шапқыншылық кезінде қалмақ қызының қолға түсуі.
Оқиғаның дауы, өрбуі: Баян қызды еліне алып келуі.
Оқиғаның шиеленісуі: Ноянның қызға ғашық болып, екуінің қашып кетуі.
Оқиғаның шарықтау шегі: Ноян мен қыздың Баян қолынан қаза табуы.
Шешімі: Батыр Баянның жау қолына өзі барып түсуі.
Оқиғадағы негізгі кейіпкерлеріміз кім? Баян, Ноян,Лағда.
Ендеше осы кейіпкерлерімізге мінездеме бере кетейік.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 5710 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:04 |


VЖырдың нұсқалары, зерттеушілер
«Қыз Жібек» жыры арқау болған өнер туындылары.
«Қыз Жібек» кинофильмі жайлы зерттеу. Жұптық жұмыс
Ізденіс жұмыстары
«Қыз Жібек» жыры жайлы баяндау
Презентация сабақ (зерттеу жұмыстары).
Веб -сайтпен жұмыс (Уикипедия)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 5466 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:11 |


2. 1841, 1850 , 1857, 1859, 1860, 1864,1876, ,1879 1889
.(Слайдтағы сандар арқылы Ыбырайдың өмірбаяны мен шығармашылығын айтып беріңдер)


Топқа бөлінеді
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2530 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:09 |


Қолдану «Жазушы шеберлігі» Жеке жұмыс
Әңгімеден үзінді Мақал-мәтел Көнерген сөздер Атаулы сөйлем Тұрақты сөз тіркестері
Тау іші. Иен дала.
Бармағын шайнап, мойын бұрғызған жоқ
Шоқай, шекпен лашық
«Өлмегенге өлі балық кездеседі», «Түз несібесі-тәңірден».
Кестемен жұмыс жасай отырып, жазушы шеберлігін тани біледі.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4000 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:07 |


Осыған дейінгі кездескен қиыншылықтардың бірі - қазақ әдебиеті пәнін өткізу барысында баланың өзіндік ой қорыта алмауы, яғни ойын еркін жеткізе алмай, өз пікірін дәлелдей алмау сияқты кедергілер бар. Сабақта жоғары сапаға жету үшін, алдымен пәнге деген қызығушылығын ояту керек. Сондықтан жаңа әдіс-тәсілдердің ішінде қазақ әдебиеті сабағында «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» модулі негізінде мына тақырыпта жұмыстанып келемін: «Әдебиет сабағында оқушылардың сыни ойлау дағдыларын арттыру»
Сыни тұрғыдан ойлау дегеніміз - шыңдалған ойлау, кез келген даму деңгейіне байланысты мәселелерге сын көзбен қарау;
- күрделі мәселелерді шешуге, аса маңызды, жауапты шешім қабылдауға құштарлық;
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2908 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:14 |


Сөйлеу не үшін қажет?
Жалпы мақсаты Балаларға сөйлеу не үшін қажет екенін ұғындыру. Сөйлеу тілін, ойын, қиялын дамыту.
Мәдениеттілікке тәрбиелеу
Оқыту нәтижелері Күнделікті өмірдегі мәні мен қажеттілігін ұғынады, сөйлеудің пікір алмасу құралы екендігін қажеттілігін түсінеді.
Жабдықтар Стикер, постер
Әдіс-тәсілдері СТО, миға шабуыл стратегиясы,топтастыру, ББҮ кестесі, ЭССЕ жазу
Қызығушылықты ояту Психологиялық сәт:
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4970 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:54 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар