-“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау бары-сында бағдар беру 3.Басқаға бағыттау. Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”
Материалы / Коучинг жоспарлары |
Көрсетілім: 2862 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:58
|
Пікірлер (0)
|
Логикалық сұрақ ҮІІ қадам Кейде дарынды және талантты оқушылар жағымсыз тәртік көрсетуі мүмкін, бұл олардың ерекше қебілеттеріне тікелей байланысты ма? /Әріптестер сұраққа өз ойларын жеткізеді/ ҮІІІ қадам Қазақтан шыққан талантты және дарынды балалардың суреттерін көрсетіп, олар жайлы пікірлерін тыңдау. 5 минут |
Түйінді идеялар: Өздерінің оқу үдерісіндегі кезеңін анықтау үшін оқушылар және мұғалімдермен пайдаланылатын деректерді сәйкестендіру және үдерісті бағалау; Даму керек бағыттар мен қажетті деңгейге қол жеткізуге қатысты тағайындамалар. Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4 қағаздары, стикер, интерактивтіктақта, флипчарт қағаздары Оқыту әдістері: Жаңа әдістер |
Мaқсaты: Кeмбридж Унивeрситeтінің оқыту сaлaсындaғы тәсілдeрін әріптeстeрімe тaрaту. Модуль бойыншa мeңгeргeндeрін өзінің іс- тәжірибeсіндe қолдaнуғa бaулу. Коучинг сeссияның міндeті: - Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс-тәсілдeрді пaйдaлaнa oтырып, бaрлық тыңдaушылaрдың кeз кeлгeн жaңa мaтeриaлды caнaлы oймeн қaбылдaу, нәтижeciнe жeту. |
2-топ Орыс тілі пәні мұғалімдері берілген мәтіннің жалғасын өздері жалғастырып,әдеби кейіпкерді өлімнен құтқарудың жолын қарастырып,сахналады. |
Сонымен қатар, бағалау өлшемдері критерийлер және дескрипторлармен таныстырып өту. Бұдан кейін, тапсырманы бағалауды қайта бағалау жүргізу үшін топтарға бағалау өлшемдері таратпасы беріледі. Критерийлер Дескрипторлар Ұпай |
Мақсаты: Бағалаудың мәні, себептері және түрлерімен таныстыру. Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту. Дескриптор құрудың жолдарын үйрету. Күтілетін нәтиже: Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді. |
Сынып: 3 В қазақ тілі пәні Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағында. Емес болымсыздық шылауы. Сабақтың мақсаты: 1. Емес болымсыздық шылауы туралы білімдерін қалыптастыру. 2. Мәтінді талдау арқылы сыни ойлауға үйрету. 3. Мәтінді пайдалана отырып ауызша сөйлеуді дамыту. Табыс критерийлері: 1. Емес болымсыздық шылауы туралы біледі. 2. Сыни ойлауға үйренеді. 3. Мәтінді әңгімелеуге дағдыланады. |
Күтілетін нәтиже: 1. Әрбір мұғалім жеке қажеттіліктерімен байланысты кедергілерді шешуде кеңес беру әдістемесі бойынша білім алады. 2. Топпен бірлесе отырып берілген тақырып бойынша пікір алмасады, ынтымақтастық атмосфера қалыптасады. 3. Сын тұрғысынан ойлауды оқу үрдісінде қолдануға қол жеткізеді. |
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер топқа бөлудің жолдарын, топтық жұмыстың ұтымдылығын түсінеді. Мұғалімдер оқушылардың ынтасын арттыру үшін топтық жұмыстың тиімді екендігін біледі. Мұғалімдер топтық жұмыста оқушылардың өз бетінше білім алуына жағдай туғызады. |
Бөлімдер