4. Пантомима Яғни қатысушылар конвертте жасырылған процесті дыбыссыз іс- қимылмен көрсетуі тиіс. 5. «Кім тапқыр» берілген сөзден сөздер құрастыру 6. Топ басшылар сайысы • Сенбе ешкімге тұрса да қанша мақтап, Әуре етеді ішіне қулық сақтап.
Материалы / Сыныптан тыс жұмыс |
Көрсетілім: 7040 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:59
|
Пікірлер (0)
|
Шарты: топ мүшелері секіртпемен белгілі межеге дейін жетіп, жалаушаны алып кері жүгіріп келіп,эстафетаны келесі ойыншыға береді. ІІІ-ТУР: «Кім жылдам?» Шарты: допты екі аяқ ортасына ұстап , кедергілер арасынан жылан тәрізді айналып өтіп, эстафетаны келесі ойыншыға береді. Әсерлі сәт: Залға Сайқымазақ келеді ,балалармен амандасады. Балаларды музыкалық – ырғақты би билеуге шақырады. ІV-ТУР: «Кім епті?» |
Балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір –біріне жүрекше ұсынып жылы лебіздер айтқызу. II.Негізгі бөлім. Дидактикалық ойындар: 1.«Не жетіспейді?» Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту. Барысы: Балаларға экраннан әртүрлі ойыншықтардың суреттерін көрсету.Содан соң балалардың алдарына, көрсетілген суреттердің бір бөлігі жетіспеген түрін тарату. Әр бала суреттерден қай бөлігінің жетіспей тұрғанын табу керек. |
|
3 тур - «Сұрақ бізден жауап сізден»(Әр топ бір –біріне 5 –тен сұрақтар қояды әр дұрыс жауап 1 ұпай) 4 тур - «Ұлы Жеңіске -70 жыл» прзентация (әр топ өздері жасап келген прзентацияларын қорғайды 1-5 ұпайлар аралығында бағаланады) 5 тур – «Менің болашақ Қазақ елім» (әр топ өздері сызып келген постерлерін қорғайды1-5 ұпайлар аралығында бағаланады ) 6 тур – «Қорытынды». |
|
(Көркем - әдеби композиция) Мақсаты: 1.Оқушылардың желтоқсан оқиғасы туралы түсініктерін кеңейту, Желтоқсан оқиғасына деген өзіндік пікірлерін қалыптастыру. 2. Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту, шығармашылық қабілеттерін шыңдау. 3. Ұлтжандылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Желтоқсан оқиғасының қайраткерлерін мақтан тұтуға, тәуелсіздігімізді қадірлей білуге баулу. |
|
2. Мектеп, ұстаз, ата – ана бірлігін нығайту. |
|
Бөлімдер