Тақырыбы : «Қыс қызығы».
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілінің табиғаты туралы түсінік беру. Балалардың ана – тілінде, ойлау қабілеттерін дамыту, сурет бойынша сөйлем құрастыру және адамдар, құстар, аңдар туралы білімдерін кеңейту. Табиғат байлығын қорғау сезімдерін дамыту . Табиғатқа деген қызығушылығы мен қатар қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Қыс туралы суреттер, құстардың, аңдардың суреттері.
Сөздік жұмыс: Терезені торлайды, бет домбығып, қарға омбығып.
Күтілетің нәтиже:
Біледі:Қыс мезгілінің негізгі белгілерімен ерекшеліктерін біледі.
Игереді: қыс бейнесін салу арқылы көңілді, шуақты күннің бейнесін көрсете білу іскерлігін игеру.
Меңгереді: әр жыл мезгілінің ерекшелігін ескеруді, қоршаған орта, табиғатқа деген қамқорлық жасаудың қажеттігін меңгереді.
Қызмет әрекеті Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық қызығушылық Шаттық шеңбері:
Қысым – ақ, қысым – ақ,
Жібердің қысып қысып – ақ.
Қалмаспыз біздеген,
Боранға ұшырап.
Аппақ қар жауа бер, риза ғой саған ел (Қ. Ыдырысов). Өлеңді балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Ұйымдастырушылық ізденістік Балалар, мен сендерге бір өлең оқып берейін.
Өлең: Бұл қай кезде болады?
Аяз қысып, өрнек сызып,
Терезені торлайды.
Қарға омбығып,
Бет домбығып,
Балдырғандар ойнайды.
Бөбектерім айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?
Мен қандай жыл мезгілі туралы өлең оқыдым. Өлеңде не туралы айтылған?
Иә, балалар, бүгін біз сендермен қыс мезгілі туралы әңгімелейміз.
Қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс айларың атаңдар?
Қыс туралы қаңдай тақпақтар білесіндер?
Билингвалдық компанент.
Доппен ойын: Қыс – зима, құс – птица, аңдар – звери, қоян – заяц, қар – снег, түлкі –лиса, аяз – мороз, ойнаймыз – играем.
Сергіту сәті.
Ұзын құлақ сұр қоян.
Тәрбиеші: Балалар қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын.
Қолы жоқ,
Сурет салады.
Тісі жоқ тістеп алады.
Тәрбиеші: Күннің ерекше белгілерін айтыңдаршы?
Кейбір құстар жылы жаққа ұшып кетеді, ал кейбіреулері қыста қыстап қалады.
Олар қандай құстар?
Ал адамдар қандай киімдер киеді?
Балалар, сендер қандай аңдарды білесіндер?
Балалар аязда тоңбау үшін не істеуіміз керек?
Иә балалар, қыста денсаулық мықты болады. Ал сендер денсаулық туралы қандай мақал – мәтелдер білесендер?
Ойын: «Не жақсы – не жаман?»
«Қыста сырғанақ тебеміз»
Қыста Аяз Ата келеді, Жаңа жыл мейрамың тойлаймыз.
Қыста қармен ойнаймыз.
Қыста коньки, шаңғы, шана тебеміз.
«Не жаман»
Қыста аяз болады.
Қыста күн суық болады.
Беті – қолдарымыз тоңады.
Қыста боран соғады.
Жақсы, тамаша, балалар берілген тапсырмаларды жақсы орындадындар.
Еңді үш орталыққа бөлініп жұмыс жасаймыз.
1.Орталық шығармашылық «Қыс тақырыбына» сурет саламыз.
2. Орталық шығармашылық суреттерді қағазға үйлестіріп жабыстыру, және әнгіме құрастыру.
3. Орталық шығармашылық жұлмалы әдісті қолдана отырып қыс бейнесінің суретін бейнелеу.
Балалардың жауабы
Бұл қыс мезгілі
Балалардың жауабы
Қыс мезгілі
Қыс айлары:
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Аязды келіп қыс,
Алғашқы қар ұшты.
Аппақ боп үстіміз,
Ақ қырау жабысты.
Жүріндер балалар
Сырғанақ тебеміз.
Құрыспай, құрыштай
Шынықсын денеміз.
Мейлі күн суысын
Зырлайды шанамыз.
Аяз не, біз үшін.
Шыныққан баламыз.
Балалар жұмбақтың шешуін айтады
(Аяз)
Күн суық, қар жауады, боран соғады, адамдар жылы киінеді.
Адамдар, аңдар, құстар барлығы да қысқа дайындалады.
Балалардың жауабы: сауысқан, суық торғай, қарға, көгершін, шымшық.
Тон, құлақшын, қолғап, пима.
Аю, түлкі, қасқыр, борсық, қоян.
Жүгіреміз, секіреміз, ойнаймыз, сырғанақ тебеміз.
Дені саудын жаны сау
Денсаулық – зор байлық.
Денсаулық болмай өмір жоқ.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Балалар орталықтарға бөлініп, жұмыстарына кіріседі
Рефлексикалық - түзетушілік Қортындылау: Балалар, бүгінгі қыс мезгілінің ерекшеліктеріне арналған іс – әрекеті кезеңі ұнады ма?
Несімен ұнады?
Жақсы, ерекше, орындалған балалар жұмыстары аталып мадақталады. Балалар жұмыстарын аяқтап, бір – бірлерінің жұмыстарын бағалайды.
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Екібастұз қаласы
№3 «Гнездышко» балабақшасы
Тәрбиеші: Г.М.Табулдинова
Тақырыбы : «Табиғат – тіршілік бесігі».
Мақсаты: Балалардың туған елдін табиғатына деген сүйіспеншілікке, қайырымдылыққа баулып, оның әсемдігін терең сезінуге баулу. Өсімдіктерге, құстарға және жануарлар дүниесіне қамқор болуға тәрбиелеу. Тірі табиғатты пен өлі табиғатты ажырата білуге тәрбиелеу. Балалардың тілдерін өлең, тақпақтар, мақал – мәтелдер, нақыл сөздер айтқыза отырып сөздік қорларын молайтып байланыстыра сөйлеуге үйрету. Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Көрнекілік құралдар: Көктем туралы суреттер, табиғат туралы суреттер.
Алдын ала орындалатын жұмыс: Әңгімелесу, таныстыру, көрсету.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: көрген бейнелеу іс – әрекетінде қағаз бетіне түсіруге дағдыланады.
Игереді: көктем мезгілі жайлы түсініктерін жетілдіру.
Меңгереді: саз балшықпен және бояумен жұмыс істеу іскерліктерін жетілдіру.
Әрекет кезеңдері Тәрбиеші әрекеті Балалар әрекеті
Мотивациялық қызығушылық Шаттық шеңбері:
- Бүгін біз бір – бірімзге осы уақытқа дейіңгі өзіміз айтып жүрген ғажайып, жылы сөздерді сыйлайық.
Жылы тілектерімізді, алақандарымызды түйістіріп білдірейік.
Армысың қайырымды Аспан – ана,
Армысың қайырымды Жер Ана,
Армысың шұғылалы Алтын күн! Шеңбер бойында тұрып балалар бір – біріне жақсы тілектер айтады.
Ұйымдастырушылық ізденістік Тәрбиеші өлең оқиды.
Бұлтты айдай желдеткен,
Нөсерлетіп селдеткен,
Шалшық кешіп ойнайтың,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінің айларын атаңдаршы?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Планета деген не?
- Планета ол ғаламшар, күн,
- Ғаламшар – біздің жеріміздің макеті.
- Қандай тәулікті білесіңдер?
- Экология дегеніміз не?
- Табиғат деген не?
- Ия, балалар дұрыс.
Табиғат өлі, тірі болып екіге бөлінеді.
Тірі табиғатқа не жатады?
Өлі табиғатқа не жатады?
Өлең оқу. Ұ. Есдәулетов «Түрлі түсті әлем».
Бой сергіту жаттығуы:
Еңді мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін ойланып табындар.
Өзі қу, жүрген жері айғай да шу.
Балалар, қандай аңдарды білесіңдер?
Балалар, түлкінің құйрығы неге ұзын?
Коян туралы не айтасындар?
Тағы қандай аңдар туралы білесіңдер?
Балаларды шығармашылық орталықтарына бөлу.
Көктем мезгілі.
Көктем
Наурыз, сәуір, мамыр.
Күн жылынады, жылғалардан су ағады, құстар ұшып келеді, шөптер шығады, бәйшешек, қызғалдақ өсіп шығады. Жануарлар төлдейді.
Ол біздің жеріміз, үйіміз.
Таңертең, күндіз, кешке, түн.
Ол біздің жалпы үйіміз.
Ол бізді қоршап тұраған орта.
Тірі табиғатқа: адамдар, өсімдіктер әлемі және жануарлар әлемі жатады.
Өлі табиғатқа тас, тау, су жатады.
Балалар өлеңді бірге қайталайды.
Көкке қолын созады,
Көкке бойын созады,
Кең құшағын ашады,
Көлеңкесін тосады.
Шешуі: «Түлкі»
Түлкі, қоян, күрпі, тиын, аю, қасқыр.
Балалрдың жауабы:
Ол құйрығын жастық етіп жатады. Оның құйрығы жүрген жолын жауып жүреді.
Қоянның құлағы ұзын, тез сыбдырды естиді. Құлақтары олардың жаулырын алдайды. Олар сәбіз, қырыққабатпен қоректенеді.
Кірпі, көзге ұнамды, аяқтары кішкентай, іші жұмсақ. Ол тез бұрылуына байланысты, құлағы үлкен, аңшы тың – тыңдағыш. Олар қыста ұйықтайды.
Рефлексикалық түзетушілік Сабақты қорытындылау.
Балалар жұмыстарын аяқтап бірінін жұмыстарын бағалайды.
Балалардың орындаған жұмыстарға, талдау жасап, ерекше жұмыстарды атап өтеді. Аңдардың бейнесін мүсіндеу.
Жабайы жануарлармен үй жануарлармен ажырата білу.
Екібастұз қаласы
№3 «Гнездышко» балабақшасы
Тәрбиеші: Г.М.Табулдинова
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Мектептен тыс мекемелер |
Көрсетілім: 4547 |
|
|
|
«Қыс қызығы».
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілінің табиғаты туралы түсінік беру. Балалардың ана – тілінде, ойлау қабілеттерін дамыту, сурет бойынша сөйлем құрастыру және адамдар, құстар, аңдар туралы білімдерін кеңейту. Табиғат байлығын қорғау сезімдерін дамыту . Табиғатқа деген қызығушылығы мен қатар қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Қыс туралы суреттер, құстардың, аңдардың суреттері.
Сөздік жұмыс: Терезені торлайды, бет домбығып, қарға омбығып.
Күтілетің нәтиже:
Біледі:Қыс мезгілінің негізгі белгілерімен ерекшеліктерін біледі.
Игереді: қыс бейнесін салу арқылы көңілді, шуақты күннің бейнесін көрсете білу іскерлігін игеру.
Меңгереді: әр жыл мезгілінің ерекшелігін ескеруді, қоршаған орта, табиғатқа деген қамқорлық жасаудың қажеттігін меңгереді.
Қызмет әрекеті Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық қызығушылық Шаттық шеңбері:
Қысым – ақ, қысым – ақ,
Жібердің қысып қысып – ақ.
Қалмаспыз біздеген,
Боранға ұшырап.
Аппақ қар жауа бер, риза ғой саған ел (Қ. Ыдырысов). Өлеңді балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Ұйымдастырушылық ізденістік Балалар, мен сендерге бір өлең оқып берейін.
Өлең: Бұл қай кезде болады?
Аяз қысып, өрнек сызып,
Терезені торлайды.
Қарға омбығып,
Бет домбығып,
Балдырғандар ойнайды.
Бөбектерім айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?
Мен қандай жыл мезгілі туралы өлең оқыдым. Өлеңде не туралы айтылған?
Иә, балалар, бүгін біз сендермен қыс мезгілі туралы әңгімелейміз.
Қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс айларың атаңдар?
Қыс туралы қаңдай тақпақтар білесіндер?
Билингвалдық компанент.
Доппен ойын: Қыс – зима, құс – птица, аңдар – звери, қоян – заяц, қар – снег, түлкі –лиса, аяз – мороз, ойнаймыз – играем.
Сергіту сәті.
Ұзын құлақ сұр қоян.
Тәрбиеші: Балалар қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын.
Қолы жоқ,
Сурет салады.
Тісі жоқ тістеп алады.
Тәрбиеші: Күннің ерекше белгілерін айтыңдаршы?
Кейбір құстар жылы жаққа ұшып кетеді, ал кейбіреулері қыста қыстап қалады.
Олар қандай құстар?
Ал адамдар қандай киімдер киеді?
Балалар, сендер қандай аңдарды білесіндер?
Балалар аязда тоңбау үшін не істеуіміз керек?
Иә балалар, қыста денсаулық мықты болады. Ал сендер денсаулық туралы қандай мақал – мәтелдер білесендер?
Ойын: «Не жақсы – не жаман?»
«Қыста сырғанақ тебеміз»
Қыста Аяз Ата келеді, Жаңа жыл мейрамың тойлаймыз.
Қыста қармен ойнаймыз.
Қыста коньки, шаңғы, шана тебеміз.
«Не жаман»
Қыста аяз болады.
Қыста күн суық болады.
Беті – қолдарымыз тоңады.
Қыста боран соғады.
Жақсы, тамаша, балалар берілген тапсырмаларды жақсы орындадындар.
Еңді үш орталыққа бөлініп жұмыс жасаймыз.
1.Орталық шығармашылық «Қыс тақырыбына» сурет саламыз.
2. Орталық шығармашылық суреттерді қағазға үйлестіріп жабыстыру, және әнгіме құрастыру.
3. Орталық шығармашылық жұлмалы әдісті қолдана отырып қыс бейнесінің суретін бейнелеу.
Балалардың жауабы
Бұл қыс мезгілі
Балалардың жауабы
Қыс мезгілі
Қыс айлары:
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Аязды келіп қыс,
Алғашқы қар ұшты.
Аппақ боп үстіміз,
Ақ қырау жабысты.
Жүріндер балалар
Сырғанақ тебеміз.
Құрыспай, құрыштай
Шынықсын денеміз.
Мейлі күн суысын
Зырлайды шанамыз.
Аяз не, біз үшін.
Шыныққан баламыз.
Балалар жұмбақтың шешуін айтады
(Аяз)
Күн суық, қар жауады, боран соғады, адамдар жылы киінеді.
Адамдар, аңдар, құстар барлығы да қысқа дайындалады.
Балалардың жауабы: сауысқан, суық торғай, қарға, көгершін, шымшық.
Тон, құлақшын, қолғап, пима.
Аю, түлкі, қасқыр, борсық, қоян.
Жүгіреміз, секіреміз, ойнаймыз, сырғанақ тебеміз.
Дені саудын жаны сау
Денсаулық – зор байлық.
Денсаулық болмай өмір жоқ.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Иә, жақсы.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Жоқ, жаман.
Балалар орталықтарға бөлініп, жұмыстарына кіріседі
Рефлексикалық - түзетушілік Қортындылау: Балалар, бүгінгі қыс мезгілінің ерекшеліктеріне арналған іс – әрекеті кезеңі ұнады ма?
Несімен ұнады?
Жақсы, ерекше, орындалған балалар жұмыстары аталып мадақталады. Балалар жұмыстарын аяқтап, бір – бірлерінің жұмыстарын бағалайды.
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Екібастұз қаласы
№3 «Гнездышко» балабақшасы
Тәрбиеші: Г.М.Табулдинова
Тақырыбы : «Табиғат – тіршілік бесігі».
Мақсаты: Балалардың туған елдін табиғатына деген сүйіспеншілікке, қайырымдылыққа баулып, оның әсемдігін терең сезінуге баулу. Өсімдіктерге, құстарға және жануарлар дүниесіне қамқор болуға тәрбиелеу. Тірі табиғатты пен өлі табиғатты ажырата білуге тәрбиелеу. Балалардың тілдерін өлең, тақпақтар, мақал – мәтелдер, нақыл сөздер айтқыза отырып сөздік қорларын молайтып байланыстыра сөйлеуге үйрету. Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Көрнекілік құралдар: Көктем туралы суреттер, табиғат туралы суреттер.
Алдын ала орындалатын жұмыс: Әңгімелесу, таныстыру, көрсету.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: көрген бейнелеу іс – әрекетінде қағаз бетіне түсіруге дағдыланады.
Игереді: көктем мезгілі жайлы түсініктерін жетілдіру.
Меңгереді: саз балшықпен және бояумен жұмыс істеу іскерліктерін жетілдіру.
Әрекет кезеңдері Тәрбиеші әрекеті Балалар әрекеті
Мотивациялық қызығушылық Шаттық шеңбері:
- Бүгін біз бір – бірімзге осы уақытқа дейіңгі өзіміз айтып жүрген ғажайып, жылы сөздерді сыйлайық.
Жылы тілектерімізді, алақандарымызды түйістіріп білдірейік.
Армысың қайырымды Аспан – ана,
Армысың қайырымды Жер Ана,
Армысың шұғылалы Алтын күн! Шеңбер бойында тұрып балалар бір – біріне жақсы тілектер айтады.
Ұйымдастырушылық ізденістік Тәрбиеші өлең оқиды.
Бұлтты айдай желдеткен,
Нөсерлетіп селдеткен,
Шалшық кешіп ойнайтың,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінің айларын атаңдаршы?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Планета деген не?
- Планета ол ғаламшар, күн,
- Ғаламшар – біздің жеріміздің макеті.
- Қандай тәулікті білесіңдер?
- Экология дегеніміз не?
- Табиғат деген не?
- Ия, балалар дұрыс.
Табиғат өлі, тірі болып екіге бөлінеді.
Тірі табиғатқа не жатады?
Өлі табиғатқа не жатады?
Өлең оқу. Ұ. Есдәулетов «Түрлі түсті әлем».
Бой сергіту жаттығуы:
Еңді мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін ойланып табындар.
Өзі қу, жүрген жері айғай да шу.
Балалар, қандай аңдарды білесіңдер?
Балалар, түлкінің құйрығы неге ұзын?
Коян туралы не айтасындар?
Тағы қандай аңдар туралы білесіңдер?
Балаларды шығармашылық орталықтарына бөлу.
Көктем мезгілі.
Көктем
Наурыз, сәуір, мамыр.
Күн жылынады, жылғалардан су ағады, құстар ұшып келеді, шөптер шығады, бәйшешек, қызғалдақ өсіп шығады. Жануарлар төлдейді.
Ол біздің жеріміз, үйіміз.
Таңертең, күндіз, кешке, түн.
Ол біздің жалпы үйіміз.
Ол бізді қоршап тұраған орта.
Тірі табиғатқа: адамдар, өсімдіктер әлемі және жануарлар әлемі жатады.
Өлі табиғатқа тас, тау, су жатады.
Балалар өлеңді бірге қайталайды.
Көкке қолын созады,
Көкке бойын созады,
Кең құшағын ашады,
Көлеңкесін тосады.
Шешуі: «Түлкі»
Түлкі, қоян, күрпі, тиын, аю, қасқыр.
Балалрдың жауабы:
Ол құйрығын жастық етіп жатады. Оның құйрығы жүрген жолын жауып жүреді.
Қоянның құлағы ұзын, тез сыбдырды естиді. Құлақтары олардың жаулырын алдайды. Олар сәбіз, қырыққабатпен қоректенеді.
Кірпі, көзге ұнамды, аяқтары кішкентай, іші жұмсақ. Ол тез бұрылуына байланысты, құлағы үлкен, аңшы тың – тыңдағыш. Олар қыста ұйықтайды.
Рефлексикалық түзетушілік Сабақты қорытындылау.
Балалар жұмыстарын аяқтап бірінін жұмыстарын бағалайды.
Балалардың орындаған жұмыстарға, талдау жасап, ерекше жұмыстарды атап өтеді. Аңдардың бейнесін мүсіндеу.
Жабайы жануарлармен үй жануарлармен ажырата білу.
Екібастұз қаласы
№3 «Гнездышко» балабақшасы
Тәрбиеші: Г.М.Табулдинова
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Автор Табулдинова Гаухар Муксыновна
№3 "Гнездышко" балабақшасы
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер