Міндеттері:
1) –мен, -бен, -пен жалғаулықтарын қайталау және «Дүкенде» тақырыбымен байланыстыру. Осы тақырып бойынша сөздік қорын пайдаланып үйрету.
2)Ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту. Әр оқушының білім сапасын, оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым әрекеттері арқылы дамыту.
3) Мемлекеттік тілді үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру, Танымдық белсенділігін арттыру.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Қолданылатын әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік, түсіндіру, мәнерлеп оқу.
Көрнекіліктері: интерактивті тақта, суреттер, кәртішкелер,костюмдер..
Қолданылатын технологиялар: ойын технологиясының элементтері, сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, денсаулық сақтау технологиясы.
Сабақта оқушылармен қолданылған жұмыс түрлері: жекелей, жұптық,жаппай.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. сәлемдесу
2. кезекшінің есебі
3. оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
4. психологиялық ахуал туғызу
- Қане, балалар, тұрайық үлкен шеңбер құрайық. Не бір тілектер бір - бірімізге сыйлайық. Көктем келе жатыр, мерекелер болады соған байланысты, бір- бірімізге тілектер айтып жіберейік! ( бестік, жақсы көңіл, табыс, сәттілік, денсаулық, бақыт, ұзақ өмір, қуаныш ....... )
(дети встают в круг и желают что-либо рукопожатием, либо обнимают друг друга)
- Міне, осындай көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз. Қолымызды түзу қоямыз.
II. Фонетикалық жаттығу.
Қазақ тіліне тән дыбыс нешеу?
- Ә – дыбысы қандай сөздерде кездеседі?
- Ө - ...................................
- Ұ - ....................................
- Ү - ....................................
- І - .....................................
- Һ - ....................................
- Қ - ....................................
- Ң - ...................................
- Ғ - ....................................
« Не артық?» ойынын өткізу.
- Өте жақсы, балалар!
III. Лексикалық жаттығу.
( оқушылар бір-біріне сұрақ қояды)
Мысалы:
- Сенің атың кім?
- Нешінші сыныпта оқисың?
- ......., сен бүгін азық -түлік дүкеніне барасың ба?
- Дүкенде не сатып аласың?
- ........ , азық- түліктерді атап бер.
- Көкөністердің пайдасы бар ма?
- Қазір қай сабақ?
- Сабақта не істейміз?
-Дүкенде нан қанша тұрады?
-Саған кәмпит ұнай ма ?
IV. Үй жұмысын тексеру.
- Ал, кәнеки ережені еске түсірейік.
Кәртішкелермен жұмыс істейміз.
- А теперь поменяйтесь карточками. Взаимопроверка. Обратите внимание на слайд.
Сергіту сәті. - Балалар,қандай қазақтың биімен сергіту сәтін жасадық?
(- «Қамажай» биімен сергіту сәтін жасадық.)
V Жаңа сабақты түсіндіру.
- Бүгін сабақтың тақырыбын анықтау үшін мыны сөз жұмбақты шешейік.
- Какова же тема нашего урока- («Дүкенде»)
- Как вы понимаете?
- Обратите внимание на слайд.(«Что вы должны знать, уметь, применять?»)
- Ал, енді кітаппен жұмыс істейміз. 148-бетті ашыңдар, 1-ші тапсырманы оқып, аударайық. Біз кезекпен оқимыз
- Бұл мәтінде таныс емес сөздер бар ма?
( Подвести итог)
Енді алдын ала берілген тапсырмалар бойынша сендерге сөз беріледі. Оқушылар сөздік қорларына сүйеніп «Кондитер бөлімінде», «Нан бөлімінде», «Көкөніс бөлімінде» қойылымдарында өздерінің әртістік қабілеттерін көрсетеді.
( Подвести итог после всех выступлений)
VI Бекіту.
- Балалар, Қолға қалам аламыз
Әдемі етіп жазамыз.
- Дәптерлеріңді, ашыңдар бүгінгі күнімізді жазайық.
- 149-шы беттегі 5- тапсырма бойынша сөйлемдерді құрастырамыз.
- Дұрыс жауабын тексеріңдер.(өзін-өзі тексеру)
( Подвести итог)
VII Үй тапсырмасы
148 –ші бет 3-ші тапсырма(жазбаша)
Рефлексия
Балалар, бүгін біз сабақта нені білдік, неге үйрендік?
Өте жақсы! Вот это дерево, мы должны наполнить его плодами. Что понравилось, свои пожелания. Если вам понравилось на уроке ,
было легко, все понятно- плоды красного цвета, а если были затруднения – плоды зеленого цвета.
VIII Қорытындылау.
Бағалау
- Барлықтарыңа көп рақмет! Сау болыңдар.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2130 |
|
|
|
Мен, бен, пен жалғаулықтарын қайталау. Дүкенде.
1) –мен, -бен, -пен жалғаулықтарын қайталау және «Дүкенде» тақырыбымен байланыстыру. Осы тақырып бойынша сөздік қорын пайдаланып үйрету.
2)Ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту. Әр оқушының білім сапасын, оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым әрекеттері арқылы дамыту.
3) Мемлекеттік тілді үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру, Танымдық белсенділігін арттыру.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Қолданылатын әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік, түсіндіру, мәнерлеп оқу.
Көрнекіліктері: интерактивті тақта, суреттер, кәртішкелер,костюмдер..
Қолданылатын технологиялар: ойын технологиясының элементтері, сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, денсаулық сақтау технологиясы.
Сабақта оқушылармен қолданылған жұмыс түрлері: жекелей, жұптық,жаппай.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. сәлемдесу
2. кезекшінің есебі
3. оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
4. психологиялық ахуал туғызу
- Қане, балалар, тұрайық үлкен шеңбер құрайық. Не бір тілектер бір - бірімізге сыйлайық. Көктем келе жатыр, мерекелер болады соған байланысты, бір- бірімізге тілектер айтып жіберейік! ( бестік, жақсы көңіл, табыс, сәттілік, денсаулық, бақыт, ұзақ өмір, қуаныш ....... )
(дети встают в круг и желают что-либо рукопожатием, либо обнимают друг друга)
- Міне, осындай көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз. Қолымызды түзу қоямыз.
II. Фонетикалық жаттығу.
Қазақ тіліне тән дыбыс нешеу?
- Ә – дыбысы қандай сөздерде кездеседі?
- Ө - ...................................
- Ұ - ....................................
- Ү - ....................................
- І - .....................................
- Һ - ....................................
- Қ - ....................................
- Ң - ...................................
- Ғ - ....................................
« Не артық?» ойынын өткізу.
- Өте жақсы, балалар!
III. Лексикалық жаттығу.
( оқушылар бір-біріне сұрақ қояды)
Мысалы:
- Сенің атың кім?
- Нешінші сыныпта оқисың?
- ......., сен бүгін азық -түлік дүкеніне барасың ба?
- Дүкенде не сатып аласың?
- ........ , азық- түліктерді атап бер.
- Көкөністердің пайдасы бар ма?
- Қазір қай сабақ?
- Сабақта не істейміз?
-Дүкенде нан қанша тұрады?
-Саған кәмпит ұнай ма ?
IV. Үй жұмысын тексеру.
- Ал, кәнеки ережені еске түсірейік.
Кәртішкелермен жұмыс істейміз.
- А теперь поменяйтесь карточками. Взаимопроверка. Обратите внимание на слайд.
Сергіту сәті. - Балалар,қандай қазақтың биімен сергіту сәтін жасадық?
(- «Қамажай» биімен сергіту сәтін жасадық.)
V Жаңа сабақты түсіндіру.
- Бүгін сабақтың тақырыбын анықтау үшін мыны сөз жұмбақты шешейік.
- Какова же тема нашего урока- («Дүкенде»)
- Как вы понимаете?
- Обратите внимание на слайд.(«Что вы должны знать, уметь, применять?»)
- Ал, енді кітаппен жұмыс істейміз. 148-бетті ашыңдар, 1-ші тапсырманы оқып, аударайық. Біз кезекпен оқимыз
- Бұл мәтінде таныс емес сөздер бар ма?
( Подвести итог)
Енді алдын ала берілген тапсырмалар бойынша сендерге сөз беріледі. Оқушылар сөздік қорларына сүйеніп «Кондитер бөлімінде», «Нан бөлімінде», «Көкөніс бөлімінде» қойылымдарында өздерінің әртістік қабілеттерін көрсетеді.
( Подвести итог после всех выступлений)
VI Бекіту.
- Балалар, Қолға қалам аламыз
Әдемі етіп жазамыз.
- Дәптерлеріңді, ашыңдар бүгінгі күнімізді жазайық.
- 149-шы беттегі 5- тапсырма бойынша сөйлемдерді құрастырамыз.
- Дұрыс жауабын тексеріңдер.(өзін-өзі тексеру)
( Подвести итог)
VII Үй тапсырмасы
148 –ші бет 3-ші тапсырма(жазбаша)
Рефлексия
Балалар, бүгін біз сабақта нені білдік, неге үйрендік?
Өте жақсы! Вот это дерево, мы должны наполнить его плодами. Что понравилось, свои пожелания. Если вам понравилось на уроке ,
было легко, все понятно- плоды красного цвета, а если были затруднения – плоды зеленого цвета.
VIII Қорытындылау.
Бағалау
- Барлықтарыңа көп рақмет! Сау болыңдар.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Автор Мыспаева Гульмира Сапақызы
ШҚО, Риддер қаласы "Д.Қонаев атындағы №3 орта мектебі"
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер