Сабақтың тақырыбы: Сөздердің байланысу тәсілдері
Білімділік мақсаты: оқушылардың сөздердің байланыстыру тәсілдері туралы білімдерін ауызша, жазбаша жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты: жан-жақты іздену арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс арқылы баулу.
Тәрбиелік мақсаты: адамгершілікке, ұқыптылыққа, тыңдау әдебі мен сөйлеу шеберлігін арттыру, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгелдеу.
Оқушы зейінін сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасын сұрау
Сөздердің грамматикалық байланысы.
Мысалдар келтіру
III. Үй тапсырмасын қорытындылау.
Сұрақ - жауап
- Сөздер не үшін, қалай сөйлем құрайды?
- Сөйлемдегі сөздердің бір бірімен несі әр түрлі болуы мүмкін ?
- Сөздер бір бірімен белгілі бір не арқылы байланысады?
IY.Жаңа сабаққа кіріспе.
Адастырмайықшы сөздерді,
Шығайықшы байланыстырып әдемі бір сөйлемді.
Шахтаға жіберуге, жаңа жұмысшыларға, техника қауіпсіздігін, тыйым салынсын, ұғындырмайынша.
Y. Жаңа сабақ. Сөздердің байланысу тәсілдері.
Сөздердің байланысу тәсілдері:
Жалғаулар арқылы Сөздердің орын тәртібі арқылы
Шылаулар арқылы Интонация арқылы.
235 – жаттығу.
Мәтінді оқып шығып, ойынның мәнін түсініп алыңдар.Сөздердің байланысу тәсілдеріне қарай сөздерді өзі тіркескен сөзімен бірге жазыңдар.
Үлгі: 1. Ел арасына ( елдің арасына) – ілік септік (түсіп қалған) және тәуелдік жалғауы
– сы арқылы байланысқан, III жақ..
«Кімнің ойы ұшқыр ?» ойыны.
Шарты : « Айгөлек» ойынының жалғасын ойлап жазу.
«Төрттік одақ» ойыны
Шарты : сөздердің байланысу тәсілдеріне өзара топтасып отырып, мысал келтіру, түсіндіру.
Жалғаулар Шылаулар Орын тәртібі Интонация
YI. Жаңа сабақты қорытындылау.
Мысалдар: Жалғаулар Шылаулар Орын тәртібі Интонация
1. Жігіт..., ойын арзан, күлкі қымбат
2. ... адам жатына да жақындай,
... адам жақынға да жатындай.
3. Мал ... таласпа, ар ... талас!
4. Әуелі –көкірегі байлаулы берік болмақ керек
5. Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі
6. Адам неғұрлым ақылды, мейірімді болған ... , соғұрлым өзінің жақсылығын бағалағыш келеді
7. Ақындар айтысы болып өтті.
8. Залымдық - адам баласының дұшпаны.
YII. Үйге тапсырма беру.
Сөздердің байланысу тәсілдері
236 – жаттығу.
YIII. Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2624 |
|
|
|
Сөздердің байланысу тәсілдері
Білімділік мақсаты: оқушылардың сөздердің байланыстыру тәсілдері туралы білімдерін ауызша, жазбаша жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты: жан-жақты іздену арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс арқылы баулу.
Тәрбиелік мақсаты: адамгершілікке, ұқыптылыққа, тыңдау әдебі мен сөйлеу шеберлігін арттыру, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгелдеу.
Оқушы зейінін сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасын сұрау
Сөздердің грамматикалық байланысы.
Мысалдар келтіру
III. Үй тапсырмасын қорытындылау.
Сұрақ - жауап
- Сөздер не үшін, қалай сөйлем құрайды?
- Сөйлемдегі сөздердің бір бірімен несі әр түрлі болуы мүмкін ?
- Сөздер бір бірімен белгілі бір не арқылы байланысады?
IY.Жаңа сабаққа кіріспе.
Адастырмайықшы сөздерді,
Шығайықшы байланыстырып әдемі бір сөйлемді.
Шахтаға жіберуге, жаңа жұмысшыларға, техника қауіпсіздігін, тыйым салынсын, ұғындырмайынша.
Y. Жаңа сабақ. Сөздердің байланысу тәсілдері.
Сөздердің байланысу тәсілдері:
Жалғаулар арқылы Сөздердің орын тәртібі арқылы
Шылаулар арқылы Интонация арқылы.
235 – жаттығу.
Мәтінді оқып шығып, ойынның мәнін түсініп алыңдар.Сөздердің байланысу тәсілдеріне қарай сөздерді өзі тіркескен сөзімен бірге жазыңдар.
Үлгі: 1. Ел арасына ( елдің арасына) – ілік септік (түсіп қалған) және тәуелдік жалғауы
– сы арқылы байланысқан, III жақ..
«Кімнің ойы ұшқыр ?» ойыны.
Шарты : « Айгөлек» ойынының жалғасын ойлап жазу.
«Төрттік одақ» ойыны
Шарты : сөздердің байланысу тәсілдеріне өзара топтасып отырып, мысал келтіру, түсіндіру.
Жалғаулар Шылаулар Орын тәртібі Интонация
YI. Жаңа сабақты қорытындылау.
Мысалдар: Жалғаулар Шылаулар Орын тәртібі Интонация
1. Жігіт..., ойын арзан, күлкі қымбат
2. ... адам жатына да жақындай,
... адам жақынға да жатындай.
3. Мал ... таласпа, ар ... талас!
4. Әуелі –көкірегі байлаулы берік болмақ керек
5. Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі
6. Адам неғұрлым ақылды, мейірімді болған ... , соғұрлым өзінің жақсылығын бағалағыш келеді
7. Ақындар айтысы болып өтті.
8. Залымдық - адам баласының дұшпаны.
YII. Үйге тапсырма беру.
Сөздердің байланысу тәсілдері
236 – жаттығу.
YIII. Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Зилькенов Саниял Оразбаевич
"Көктөбе жалпы орта білім беретін мектеп" ММ
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |