Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » жауап алудың тиімді дағдыларын дамыту


жауап алудың тиімді дағдыларын дамыту
Шеберлік сынып. Орынтаева Г.А
Тақырыбы. Жауап алудың тиімді дағдыларын дамыту.
Мақсаты. Дұрыс сұрақ қою-жауап алу оқытудың тиімді жолы екенін меңгерту.
Күтілетін нәтиже. Дұрыс сұрақ қойып, жауап алуды меңгереді.
Сілтеме. МАН 100-101 бет, ҮМ-екінші апта. ИТ

№ Коучтың әрекеті Қатысушылардың әрекеті Уақыт

І Психологиялық ахуал «Менің бүгінгі іш киімім»

Қатысушылаар бүгінгі күнгі көңіл-күйлерінің қандай екенімен бөліседі 3 мин
ІІ Түрлі-түсті стикерлер арқылы топқа бөлу
Түрлі-түсті стикерлер арқылы топқа бөлінеді
3мин
ІІІ Қатысушыларға ортақ сұрақ қою.
1. Сыныптарыңызда қандай сұрақ-жауап әдістерін пайдаланасыздар?
2. Сұрақ-жауап әдісін қалай түрлендіресіздер?
3. Дұрыс сұрақ қою-жауап алу оқытудың тиімді жолы екенін қалай түсінесіздер?

Қатысушылар өз ойларын айтады
5мин
ІҮ ИТ арқылы сұрақ қоюдың түрімен таныстыру.
Сұрақтардың түрлері:
1.Төмен дәрежелі
2.Жоғары дәрежелі
Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қою-дың 3 түрі:
1.Түрткі болу
2.Сынақтан өткізу
3.Басқаға бағыттау.

«Миға шабуыл» Қатысушыларға сәйкестендіру жұмысын тапсыру.

1.Түрткі болу
• Жауап алу үшін
• Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін
• Сұрақты қарапайым қою
• Өткен материалға оралу
• Ойға салу
• Дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беру

2.Сынақтан өткізу а.Толық жауап беру Ә.Ойларын анық білдіру
Б.Идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құру
-“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау бары-сында бағдар беру
3.Басқаға бағыттау.
Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”
7мин
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Заманауи әдіс – тәсілдер арқылы мемлекеттік тілді меңгертудің жолдары
Оқушы белсінділігін арттыруда диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогті оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар қою.
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі.
Диалогтық оқыту
Күн режимі. Тамақтану
Lesson Study әдісі
Оқыту үшін бағалауда оқушының өзін-өзі бағалау түрлерін пайдалану
Кестелер. Кестелерді құру
Жаңаша бағалау білім сапасын көтеру кепілі

Автор Орынтаева Гульзайран Амангельдинов

Алматы облысы Ескелді ауданы Шымыр ауылы М.Маметова атындағы орта мект

Бөлім: Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 2862 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар