«Тәрбие-ортақ іс» атты ашық микрофон
Мақсаты: Оқушылардың бойындағы теріс ықпал ететін жолдардың алдың алу, бала тәрбиелеу сапасының жоғарлануына ықпал ету.
Ата-ана мен мектеп берген тәрбиелерін нәтежиелі етуге уағыздау, ата-ананың мектеппен байланысын нығайту.
Оқушылардың өздерінің жүрген ортасына құрметпен қарап, мектеп ережесін орындау.
Көрнекілігі:слайд, видиороликтер, тәрбиеге қатысты сөздер, оқушының ережесі.
Әдісі:пікірталас.
Кіріспе сөз:Жас ұрпақты саналы есті, мәдиенетті,серкек тәрбиелеу-мектеп ата-ана мен ұстаздардың бірден-бір парызы. Өйткені «Ес түзелмей, ел түзелмейді» олай болса егемен еліміздің болашағы отбасындағы бесіктен басталып, оқушының дұрыс жан-жақты дамуына, қоршаған орта мен мектеп, ұстаз, ата-ана өз міндетне алады.
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң.
Қадірден жұрдай қысқа боп
Кешкенің өмір босқа тек.
Дегендей баланың ыстығы мен суығына күймейтін, жақсылығына сүйсінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл-ертеңгі әке, ол әкесіне қарап өседі. Бүгінгі қыз-ертеңгі ана, ол шешеге қарап өседі.
Балаға білім тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушы, демеуші ата-ана. Ізбасары-шәкірт болады. Сондықтан бала тәрбиесі баршамызға ортақ іс. Баланың бүгінгі іс әрекетіне, тәртібіне назар салмасақ ертеңгі күні кеш болады. Олай болса бір сәт уақыт бөліп, мектеппен байланыста болу ата-ананың міндеті.
Қаз қанаты ақ болады,
Ер қанаты ат болады,
Балалардың қанатты кезі,
Мектептегі шақ болады.
Дегендей баланың жүрегінен жол табу нәтежиелі істің жемісі. Қазіргі кезде ата-аналардың мектеппен байланысы нығайа түсті.
Құрметті ата-аналар.
Бүгінгі біздің жұмысымызда сіздермен бала тәрбиесі, бала тәрбиесіндегі ортақ
Жіберілетін олқылықтар туралы ой бөлісеміз. Әр ата-ана өз ойын ашық микрофон арқылы пікір алысып ортаға сала алады.
Шаттық шеңбері
\ата-аналар ортаға шақырылып өз аттарының бас әріптерінен басталатын жылы лебіздер айтуы керек\
Үлгі:Мен арманшыл Айзатпын.
№1.Сауал
Мектептегі ата-аналар жиналысына қатысасыз ба?
а)міндетті түрде
ә)қолым бос жағдайда
б)жоқ, қатыса алмаймын
ата-ананың пікірі, қортынды
№2.Сауал
Мектеп формасын толық қадағалап, киінгенің қарайсыз ба?
а)ия, міндетті түрде
ә)уақытым болса
б)өзі киініп кетеді
ата-ананың пікірі, қортынды
№3.Сауал
Оқушыларды уақытында сабаққа кешіктірмей жібересіз бе?
а)иә, жіберемін
ә)әрқашан қадағалаймын
б)өзі кете береді
ата-ананың пікірі, қортынды
№4.Сауал
Баланыздың күнделікті оқу-құралын тексеріп, күнделікке қол қоясыз ба?
а)қадағалаймын
ә)бос уақытымда
б)мүлдем қолым тимейді
ата-анның пікірі, қортынды
№5.Сауал
Балаңыз сабақтан жиі қалады ма?
а)қалмайды
ә)себепті жағдайда
б)қалады
ата-ананың пікірі, қортынды
Оқушының ережесі:
Техникалық қауіпсіздікті сақтау.
Мектеп мүлкіне тиянақты қарау, тазалақты және тәртіпті сақтау.
Мектеп мүлкін бүлдірген жағдайда шығынын өтеу (өзі немесе ата-ана көмегімен)
Ұстаздардың берген тапсырмасын орындау
Оқушы құрбыларын сыйлау, ұстаздармен басқа да үлкен адамдарды құрметтеуге міндетті.
Мектепке оқу құралдардан басқа артық заттар әкелуге тыйым салынады (ішімдік, темекі және зиянды заттар т.б.)
Мектепте немесе мектеп маңында темекі тартуға болмайды.
Күштеу, бопсалау, қорқытуға тыйым салынады.
Мұғалімдердің рұқсатынсыз сабақ кезінде мектептен кетуге болмайды.
Сабаққа келмей қалған күні оқушы сынып жетекшісіне дәрігерден немесе ата-анасынан анықтама әкелуі тиіс.
Сабақты себепсіз қалдырмауы тиіс.
Оқушы мектепке сабаққа 15 мин қалғанда келуі тиіс.
Ата-ананың пікірі, қортынды
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Тәрбие сағаты |
Көрсетілім: 4210 |
|
|
|
«Тәрбие-ортақ іс» атты ашық микрофон.
Мақсаты: Оқушылардың бойындағы теріс ықпал ететін жолдардың алдың алу, бала тәрбиелеу сапасының жоғарлануына ықпал ету.
Ата-ана мен мектеп берген тәрбиелерін нәтежиелі етуге уағыздау, ата-ананың мектеппен байланысын нығайту.
Оқушылардың өздерінің жүрген ортасына құрметпен қарап, мектеп ережесін орындау.
Көрнекілігі:слайд, видиороликтер, тәрбиеге қатысты сөздер, оқушының ережесі.
Әдісі:пікірталас.
Кіріспе сөз:Жас ұрпақты саналы есті, мәдиенетті,серкек тәрбиелеу-мектеп ата-ана мен ұстаздардың бірден-бір парызы. Өйткені «Ес түзелмей, ел түзелмейді» олай болса егемен еліміздің болашағы отбасындағы бесіктен басталып, оқушының дұрыс жан-жақты дамуына, қоршаған орта мен мектеп, ұстаз, ата-ана өз міндетне алады.
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң.
Қадірден жұрдай қысқа боп
Кешкенің өмір босқа тек.
Дегендей баланың ыстығы мен суығына күймейтін, жақсылығына сүйсінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл-ертеңгі әке, ол әкесіне қарап өседі. Бүгінгі қыз-ертеңгі ана, ол шешеге қарап өседі.
Балаға білім тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушы, демеуші ата-ана. Ізбасары-шәкірт болады. Сондықтан бала тәрбиесі баршамызға ортақ іс. Баланың бүгінгі іс әрекетіне, тәртібіне назар салмасақ ертеңгі күні кеш болады. Олай болса бір сәт уақыт бөліп, мектеппен байланыста болу ата-ананың міндеті.
Қаз қанаты ақ болады,
Ер қанаты ат болады,
Балалардың қанатты кезі,
Мектептегі шақ болады.
Дегендей баланың жүрегінен жол табу нәтежиелі істің жемісі. Қазіргі кезде ата-аналардың мектеппен байланысы нығайа түсті.
Құрметті ата-аналар.
Бүгінгі біздің жұмысымызда сіздермен бала тәрбиесі, бала тәрбиесіндегі ортақ
Жіберілетін олқылықтар туралы ой бөлісеміз. Әр ата-ана өз ойын ашық микрофон арқылы пікір алысып ортаға сала алады.
Шаттық шеңбері
\ата-аналар ортаға шақырылып өз аттарының бас әріптерінен басталатын жылы лебіздер айтуы керек\
Үлгі:Мен арманшыл Айзатпын.
№1.Сауал
Мектептегі ата-аналар жиналысына қатысасыз ба?
а)міндетті түрде
ә)қолым бос жағдайда
б)жоқ, қатыса алмаймын
ата-ананың пікірі, қортынды
№2.Сауал
Мектеп формасын толық қадағалап, киінгенің қарайсыз ба?
а)ия, міндетті түрде
ә)уақытым болса
б)өзі киініп кетеді
ата-ананың пікірі, қортынды
№3.Сауал
Оқушыларды уақытында сабаққа кешіктірмей жібересіз бе?
а)иә, жіберемін
ә)әрқашан қадағалаймын
б)өзі кете береді
ата-ананың пікірі, қортынды
№4.Сауал
Баланыздың күнделікті оқу-құралын тексеріп, күнделікке қол қоясыз ба?
а)қадағалаймын
ә)бос уақытымда
б)мүлдем қолым тимейді
ата-анның пікірі, қортынды
№5.Сауал
Балаңыз сабақтан жиі қалады ма?
а)қалмайды
ә)себепті жағдайда
б)қалады
ата-ананың пікірі, қортынды
Оқушының ережесі:
Техникалық қауіпсіздікті сақтау.
Мектеп мүлкіне тиянақты қарау, тазалақты және тәртіпті сақтау.
Мектеп мүлкін бүлдірген жағдайда шығынын өтеу (өзі немесе ата-ана көмегімен)
Ұстаздардың берген тапсырмасын орындау
Оқушы құрбыларын сыйлау, ұстаздармен басқа да үлкен адамдарды құрметтеуге міндетті.
Мектепке оқу құралдардан басқа артық заттар әкелуге тыйым салынады (ішімдік, темекі және зиянды заттар т.б.)
Мектепте немесе мектеп маңында темекі тартуға болмайды.
Күштеу, бопсалау, қорқытуға тыйым салынады.
Мұғалімдердің рұқсатынсыз сабақ кезінде мектептен кетуге болмайды.
Сабаққа келмей қалған күні оқушы сынып жетекшісіне дәрігерден немесе ата-анасынан анықтама әкелуі тиіс.
Сабақты себепсіз қалдырмауы тиіс.
Оқушы мектепке сабаққа 15 мин қалғанда келуі тиіс.
Ата-ананың пікірі, қортынды
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Жапарова Луиза Достанова
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарабұтақ селосы. Қарабұтақ орта мектебі.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |