Әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар құру критериі
Төменгі – қабылдап, алғанын қайталау
деңгейі – А Орта – дәстүрлі жағдайда
еңбек ету деңгейі – В Жоғарғы – дәстүрлі емес
жағдайда еңбек ету
деңгейі – С
1. Анықтама беру.
2. Оқулықтан мысал келтіру.
3. Оқулықтағы үлгі бойынша сипаттау.
4. Алгоритм бойынша жауап құру.
5.Типті есептер шығару.
6.Сөйлемдегі босатылған әріптерді,белгілерді қою.
7. Үлгі бойынша мазмұнын айту.
8. Қарапайым жоспар бойынша мазмұнын айту.
9. Жіберілген қателерді табу. 1. Қатені тауып, түзету.
2. Бірнеше тақырыпты логикалық түрде айту.
3. Қатені мысалдармен әрлендіру.
4. Тапсырмаға өз мысалын келтіру.
5. Белгілі ақпараттың хронологиялық тізбегін құру.
6. Типті есептерді ойлап табу.
7. Әр түрлі құбылыс, анықтама, мысалды салыстыру.
8. Мәтінді өз қалауынша өзгерту (аяқтау, қысқарту, қосымша деректер қосу).
9. Дидактикалық материалды бағалау. 1. Мәтінге, тақырыпқа сұрақтар құру.
2. Мәтіннің мазмұнын, сызбанұсқа түрінде көрсету.
3. Мазмұнның ең бастысын көрсету.
4. Жүйесін, түсінік ағашын құру.
5. Дәстүрлі емес есептер шығару.
6. Әр түрлі жағдайда алған білімін қолдана білу.
7. Қайшылықты анықтап, ізденіс арқылы шешу.
8.Тапсырмаға деген көзқарасын білдіру.
9. Пәннің тақырып ерекшелігіне байланысты өз мәтінін, тапсырманың
нұсқасын дайындау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Химиядан презентациялар |
Көрсетілім: 4170 |
|
|
|
Химия пәнінен ҰБТ-ге дайындау
Төменгі – қабылдап, алғанын қайталау
деңгейі – А Орта – дәстүрлі жағдайда
еңбек ету деңгейі – В Жоғарғы – дәстүрлі емес
жағдайда еңбек ету
деңгейі – С
1. Анықтама беру.
2. Оқулықтан мысал келтіру.
3. Оқулықтағы үлгі бойынша сипаттау.
4. Алгоритм бойынша жауап құру.
5.Типті есептер шығару.
6.Сөйлемдегі босатылған әріптерді,белгілерді қою.
7. Үлгі бойынша мазмұнын айту.
8. Қарапайым жоспар бойынша мазмұнын айту.
9. Жіберілген қателерді табу. 1. Қатені тауып, түзету.
2. Бірнеше тақырыпты логикалық түрде айту.
3. Қатені мысалдармен әрлендіру.
4. Тапсырмаға өз мысалын келтіру.
5. Белгілі ақпараттың хронологиялық тізбегін құру.
6. Типті есептерді ойлап табу.
7. Әр түрлі құбылыс, анықтама, мысалды салыстыру.
8. Мәтінді өз қалауынша өзгерту (аяқтау, қысқарту, қосымша деректер қосу).
9. Дидактикалық материалды бағалау. 1. Мәтінге, тақырыпқа сұрақтар құру.
2. Мәтіннің мазмұнын, сызбанұсқа түрінде көрсету.
3. Мазмұнның ең бастысын көрсету.
4. Жүйесін, түсінік ағашын құру.
5. Дәстүрлі емес есептер шығару.
6. Әр түрлі жағдайда алған білімін қолдана білу.
7. Қайшылықты анықтап, ізденіс арқылы шешу.
8.Тапсырмаға деген көзқарасын білдіру.
9. Пәннің тақырып ерекшелігіне байланысты өз мәтінін, тапсырманың
нұсқасын дайындау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Қабылқақова Жания Болатқызы
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Онды орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |