Сабақтың тақырыбы Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сілтеме Информатика 6-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
Жалпы мақсаты Оқушыларға Ms Word редакторында құжатты форматтау тақырыбы бойынша оқушыларға толық түсінік беру. Оқушыларға мәтін немесе оның үзінділерін ерекшелеу тәсілдерін, негізгі форматтау режімдерін қолдануды үйрету, символдарды форматтау; мәтінді туралау, жоларалық интервал, тасымалды орналастыру сияқты мәтіндік құжаттарды форматтаудың жолдарын үйрету. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижелері - Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы
информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;
Түйінді идеялар Абзацтар, шегіністер және интервалдар түрлерімен, қызметтерімен танысты.
Күтілетін нәтиже Оқушылар абзацтар, шегіністер және интервалдармен танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут Суреттер бойынша 3 топқа бөлу
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Практикалық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Топқа бөлу
Сурет бойынша сұрақ қою
А)Оқушылар сурет бойынша өтетін тақырыпты айқындап алады
«Серпілген сауал»ойыны
Өткен тақырып бойынша сұрақ қою
Ә)Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап
1. Кегль деген не?
2. Гарнитура деген не?
3. Қаріп деген не?
4. Қаріптің тізімде жоқ мөлшерін қалай орнатамыз?
5. Символдар кестесі қандай бұйрық көмегімен шақырылады?
6. Мәтінді қалай ерекшелейміз?
7. Х2 мәтінін теру үшін қандай батырманы басамыз?
8. Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?
9. Жанама мәзірді қалай шақырамыз?
«Ой қозғау»
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету. Өздеріне мысал келтірту.
. Б) Жаңа сабақ бойынша не білетінін айту.
В) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар бойынша жұмыс жасайды.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру. Постермен жұмыс
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес екендігін айтады. Түйінді сөздерді (анықтамаларды) дәптерге жазу.
Ә) Пішімдеу ағымдағы абзацқанемесе мәтіннің ерекшеленген фрагментіне қолданылады. Мәтінді пішімдеу сызғышымен жолақтың Басты-Абзац немесе Абзац бұйрығы сұхбат терезесінің мәзірі бұйрықтарының көмегімен пішімдеуге болады. Пішімдеу сызғышын экраннан алып тастауға және қата қоюға болады. Пішімдеу сызғышын экранда көрсетуге Түр-Көрсету немесе жасыру-Сызғыш бұйрығы жауапты
Түйін
• Мәтінді пішімдеу сызғышымен жолақтың Басты-Абзац тіркеме парағы немесе Абзац бұйрығы сұхбат терезесінің мәзірі бұйрықтарының көмегімен пішімдеуге болады.
• Жолдардың аралығы интервалмен реттеледі
Пішімдеу сызғышын экранда бейнелеу үшін Түр-Көрсету немесе –жасыру- Сызғыш бұйрығы жауап береді
Практикалық кезең
ҚОЛДАНУ – 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар Компьютермен жұмыс:
А деңгейі
«Вирус» құжатын ашыңдар.
1. Оны толықтырыңдар.
2. Мәтінді төменде ұсынылған түрде теріңдер. Түзеуге, азат жол шегіністеріне және әріптерге назар аударыңдар.
В деңгейі
1. Мәтінді үлгі бойынша теріңдер
1)
2) Х1 Х2 + Х1 Х3 + Х2 Х3
3) mg cos a
4) 2R
5) b2 - 4ac
2. 2 және 4 жолдарды жасыл түсті Arial қаріпімен жаз
3. Жолдардың арасын 1,5 интерваль жаса
С деңгейі
1. Мәтінді теріңдер
1 байт=8 бит
1 Кбайт(бір килобайт)= 210=1024 байт(=1000 байт)
1 Мбайт(бір мегабайт)= 220=1048576 байт(=1млн. байт)
1 Гбайт(бір гигабайт)= 230=1073741824 байт(=1миллиард байт)
2. Бірінші абзайты қызыл түспен жаса
3. Мәтін арасын 1,5 интервал жаса
Нақты жауап
ТАЛДАУ – 6 минут
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды. Тест
1.
Сергіту сәті 3 минут
Интервью
ЖИНАҚТАУ- 8 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету 1. Пішімдеу сызғышы неге керек?
2. Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып-өшіруге болады?
3. Пішімдеу деген не?
4. Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?
5. Жолдар арасындағы қашықтықты қалай өзгертеміз?
6. Сөздердің түсін қалай өзгертеміз?
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау 2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қорытынды баға шығару Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Абзацтар, шегіністер және аралықтар тақырыбын оқып келу Тест шешу
Қосымша тапсырма: кітапханадан «Мәтінді форматтаудың негізгі әдіс-тәсілдері» электрондық оқулығынан №1,2 жаттығу Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.
Рефлекция / 1 минут
Кері байланыс
Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5645 |
|
|
|
Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сілтеме Информатика 6-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
Жалпы мақсаты Оқушыларға Ms Word редакторында құжатты форматтау тақырыбы бойынша оқушыларға толық түсінік беру. Оқушыларға мәтін немесе оның үзінділерін ерекшелеу тәсілдерін, негізгі форматтау режімдерін қолдануды үйрету, символдарды форматтау; мәтінді туралау, жоларалық интервал, тасымалды орналастыру сияқты мәтіндік құжаттарды форматтаудың жолдарын үйрету. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижелері - Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы
информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;
Түйінді идеялар Абзацтар, шегіністер және интервалдар түрлерімен, қызметтерімен танысты.
Күтілетін нәтиже Оқушылар абзацтар, шегіністер және интервалдармен танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут Суреттер бойынша 3 топқа бөлу
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Практикалық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Топқа бөлу
Сурет бойынша сұрақ қою
А)Оқушылар сурет бойынша өтетін тақырыпты айқындап алады
«Серпілген сауал»ойыны
Өткен тақырып бойынша сұрақ қою
Ә)Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап
1. Кегль деген не?
2. Гарнитура деген не?
3. Қаріп деген не?
4. Қаріптің тізімде жоқ мөлшерін қалай орнатамыз?
5. Символдар кестесі қандай бұйрық көмегімен шақырылады?
6. Мәтінді қалай ерекшелейміз?
7. Х2 мәтінін теру үшін қандай батырманы басамыз?
8. Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?
9. Жанама мәзірді қалай шақырамыз?
«Ой қозғау»
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету. Өздеріне мысал келтірту.
. Б) Жаңа сабақ бойынша не білетінін айту.
В) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар бойынша жұмыс жасайды.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру. Постермен жұмыс
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес екендігін айтады. Түйінді сөздерді (анықтамаларды) дәптерге жазу.
Ә) Пішімдеу ағымдағы абзацқанемесе мәтіннің ерекшеленген фрагментіне қолданылады. Мәтінді пішімдеу сызғышымен жолақтың Басты-Абзац немесе Абзац бұйрығы сұхбат терезесінің мәзірі бұйрықтарының көмегімен пішімдеуге болады. Пішімдеу сызғышын экраннан алып тастауға және қата қоюға болады. Пішімдеу сызғышын экранда көрсетуге Түр-Көрсету немесе жасыру-Сызғыш бұйрығы жауапты
Түйін
• Мәтінді пішімдеу сызғышымен жолақтың Басты-Абзац тіркеме парағы немесе Абзац бұйрығы сұхбат терезесінің мәзірі бұйрықтарының көмегімен пішімдеуге болады.
• Жолдардың аралығы интервалмен реттеледі
Пішімдеу сызғышын экранда бейнелеу үшін Түр-Көрсету немесе –жасыру- Сызғыш бұйрығы жауап береді
Практикалық кезең
ҚОЛДАНУ – 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар Компьютермен жұмыс:
А деңгейі
«Вирус» құжатын ашыңдар.
1. Оны толықтырыңдар.
2. Мәтінді төменде ұсынылған түрде теріңдер. Түзеуге, азат жол шегіністеріне және әріптерге назар аударыңдар.
В деңгейі
1. Мәтінді үлгі бойынша теріңдер
1)
2) Х1 Х2 + Х1 Х3 + Х2 Х3
3) mg cos a
4) 2R
5) b2 - 4ac
2. 2 және 4 жолдарды жасыл түсті Arial қаріпімен жаз
3. Жолдардың арасын 1,5 интерваль жаса
С деңгейі
1. Мәтінді теріңдер
1 байт=8 бит
1 Кбайт(бір килобайт)= 210=1024 байт(=1000 байт)
1 Мбайт(бір мегабайт)= 220=1048576 байт(=1млн. байт)
1 Гбайт(бір гигабайт)= 230=1073741824 байт(=1миллиард байт)
2. Бірінші абзайты қызыл түспен жаса
3. Мәтін арасын 1,5 интервал жаса
Нақты жауап
ТАЛДАУ – 6 минут
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды. Тест
1.
Сергіту сәті 3 минут
Интервью
ЖИНАҚТАУ- 8 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету 1. Пішімдеу сызғышы неге керек?
2. Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып-өшіруге болады?
3. Пішімдеу деген не?
4. Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?
5. Жолдар арасындағы қашықтықты қалай өзгертеміз?
6. Сөздердің түсін қалай өзгертеміз?
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау 2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қорытынды баға шығару Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Абзацтар, шегіністер және аралықтар тақырыбын оқып келу Тест шешу
Қосымша тапсырма: кітапханадан «Мәтінді форматтаудың негізгі әдіс-тәсілдері» электрондық оқулығынан №1,2 жаттығу Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.
Рефлекция / 1 минут
Кері байланыс
Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Алматы облысы, Талғар қаласы, №7 мектеп-лицей
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |