Сынып:10 Пән:География Мұғалім:Тлеужанова Р.С.
Зерттеу сұрағы: Тақырыпқа байланысты тапсырмалар беру арқылы өз бетінше ізденуін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға баулу.
Сабақ тақырыбы: Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі, дүниежүзінің табиғат ресурстарының жіктелуі, орналасуы, қорлары, таралуы, қамтамасыз етілуі деңгейі жөнінде түсінік қалыптастыру.
Міндеттері: Кесте, тірек-сызбаларды пайдалану арқылы оқушылардың білімдерін нақтылау, тыңдай, сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуімен танысқан тұлға.
Әдіс-тәсілдер: кластер әдісі, «Жүк журналы», АКТ
Ресурстар:флипчарт, маркер, стикер, карта, кестелер.
№ Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1 Ұйымдастыру 3 минут Амандасу тренингі
«Күлімдеген күн» оқушылар бір-біріне қарап әдемі жымияды. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату Амандасады, көңіл-күйлерін білдіреді. Жағымды атмосфера орнайды.
2 Үй тапсырмасын сұрау 15 минут Берілген тақырып бойынша эссені оқу және сөзжұмбақ шешу Жазып келген шығармаларын оқиды,сөзжұмбақ шешеді Шығармашылықпен жұмыс істеуге,сұрақ қоюға,жауап
беруге үйренеді Өзін-өзі бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Географиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3189 |
|
|
|
Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс
Зерттеу сұрағы: Тақырыпқа байланысты тапсырмалар беру арқылы өз бетінше ізденуін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға баулу.
Сабақ тақырыбы: Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі, дүниежүзінің табиғат ресурстарының жіктелуі, орналасуы, қорлары, таралуы, қамтамасыз етілуі деңгейі жөнінде түсінік қалыптастыру.
Міндеттері: Кесте, тірек-сызбаларды пайдалану арқылы оқушылардың білімдерін нақтылау, тыңдай, сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуімен танысқан тұлға.
Әдіс-тәсілдер: кластер әдісі, «Жүк журналы», АКТ
Ресурстар:флипчарт, маркер, стикер, карта, кестелер.
№ Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1 Ұйымдастыру 3 минут Амандасу тренингі
«Күлімдеген күн» оқушылар бір-біріне қарап әдемі жымияды. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату Амандасады, көңіл-күйлерін білдіреді. Жағымды атмосфера орнайды.
2 Үй тапсырмасын сұрау 15 минут Берілген тақырып бойынша эссені оқу және сөзжұмбақ шешу Жазып келген шығармаларын оқиды,сөзжұмбақ шешеді Шығармашылықпен жұмыс істеуге,сұрақ қоюға,жауап
беруге үйренеді Өзін-өзі бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Тлеужанова Раушан Сайлаубековна
Жамбыл
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |