Күні: .02.2015 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фоторамка жасау.
Сілтеме Мектептегі технология журналы №2 2013, технология оқулығы Е.Р.Ермилова, И.А. Товчевник «Мектеп» баспасы 2009ж, интернет желісінен видео ролик youtube сайты. Ресурстар
Жалпы мақсаттар Фоторамканы өз қолымен жасауды үйрену
Міндеттері Көркемдеуді үйрету
Түс үйлесімділігін сақтау
Шыдамдылығын шыңдау
Оқыту нәтижесі Жұптық, топтық жұмыс жасауға үйренеді.
Тапсырмалар І. Үй тапсырмасын сұрау.(сауалнама)
ІІ. Топтарға бөлу.( Әріптермен бөлу)
ІІІ. Жаңа сабақ (қосымша мәлімет беру)
ІҮ. Практикалық жұмыс (Тв-шоу)
Ү. Жасаған жұмыстарына баға беру.
ҮІ. Қорытынды
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі: - оқушылармен амандасу. -сынып тазалығын тексеру; -Оқушылардың сабаққа даярлығын құрал-жабдықтарын қадағалау; Оқушының іс әрекеті
- амандасады,
-сабақ құралдарын даярлайды;
Бағалау критерийлерімен таныстыру:
тапсырмалар
Үй тапсырмасы 5 балл
Жаңа сабақ 5 балл
№2 Тапсырма 6 балл
Бұйымға Баға беру
Бағалау парақшасы таратылады.
оқушылар Парақшаларды үлестіріп алады.
Үй жұмысы
сауалнама
1. Бір-бірімен қосылған бөлшек дегеніміз не?
a)серіппелі пластинкасы;
ә) шөлмек; б) тетік.
2. стильдің негізгі неше түрі бар?
А) 5 ә)4 б)3
3) киімнің әр бөлшек мөлшерінің арақатынасы, бұл?
А) сән ә) силуэт б) пропоция
4) силуэттің неше түрі бар?
А)5 ә)7 б) 6
5. ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер қай стильге жатады?
А) классикалық ә) фольклорлық б) романтикалық
6. «Сәнгер» деген кім?
А)модельер ә) дизайнер б) стилист
7. «Сәнші» деген кім?
А) визажист б) стилист б) Модель
8.келісті, іскерлі, элегантты өзгермейтін стиль?
А) спорттық ә) классикалық б) романтикалық
9.өте ыңғайлы стиль
А) классикалық ә) спорттық б) романтикалық
10.Киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін стиль
А) фольклорлық ә) классикалық б) романтикалық
- оқушыларды топқа бөлу (сары гүлдер және қызыл гүлдер болып екі топқа бөлінеді)
Видео көрсетілім жіберу.
жаңа сабаққа байланысты видео көрсетіледі.
Фоторамканың шығу тарихы бойынша қысқаша мағлұмат беру. Фоторамка тарихы суреттер рамкасынан бастау алады. Алғашқы суретке түсірушілер суреттерді сақтауды сурет салушылардан үйренген. Бұл кездейсоқтық емес, өйткені фотосурет бұл да өнер, соның ішінде сурет өнеріне ең жақыны. Алғашқы рамалар он бесінші ғасырда пайда болып, ерекшеленбеген, эстетикалық тұрғыдан көмкерілген алтын жолақтар арқылы багеттерде , қазіргі заманғы картиналарда пайдаланылған. Он жетінші ғасырға таман бейненің қабылдауын күшейту мақсатында, раманың периметрі ішіне енген сайын баспалдақ тәрізді болып құрастырылды. Барокко дәуірінде рамалар суретен бөлек мүсіндермен, бай жазулармен көмкерілетін болған. Рамкаларда жүзім түрлері, өрілген гүлдер, ер балалардың кішкене мүсіндері бейнеленген. Он тоғызыншы ғасырда кейбір суретшілер рамаларды бөлек туынды ретінде қарап, оларды безендіруге ерекше көңіл бөлген. Жиырмасыншы ғасырда рамалар фотосуреттерді көркемдеуге пайдаланып, әдемілеуге көп көңіл бөлген жоқ. Олардың көбісі тік, қырлы, бұрышты болып келді. Жиырмасыншы ғасырдың аяғында цифрлық технология белең алып, фотография жасау мерзімі қысқартылып, цифрлік фотография пайда болды. Электронды сақтауға болатын цифрлік рамкалар пайда болды. Цифрлік фоторамкалардан бұрын, цифрлік фотоларды бұрын Джордж Истмен Кодак болашақ Еаstman Kodak компаниясының іргетасын қалады. Фотоапаратсыз қазір өмір сүруді елестету мүмкін емес. Өйткені кез келген адам қолына қалам алып сала алмайды. Ал фото өнер дәуіріне жол салған Джордж Истмен алғаш ленталы фотокамера ойлап тапқан.
жаңа сабақ бойынша "Постер қорғау"
Практикалық жұмыс «Тв шоу»
Бағдарлама ұйымдастырады
Телебағдарлама ұйымдастырады. Бағдарламаны жүргізуші бүгінгі тақырыптар бойынша сұрақтар қойып отырады, ал бағдарлама қонағы шеберлік сабағын өткізе отырып сұрақтарға жауап береді.
жүптасып екі қыздан төрт жүп төрт фоторамка жасау үлгісін көрсетті және жасап үлгерді.
Қорытындылау. Тв шоуда жасалған бұйымға баға беру. Дайын бұйымды бағалау критериийі Бұйының әдемі болуы және жабдықталу орнына үйлесуі талап етіледі. Бұйым ерекше және ұқыпты жасалған болуы керек. Материал қымбат емес, қолжетімді болуы қажет. Бұйым адамдарға жайлылық пен жылылық, қызығушылық, қуаныш сыйлау керек. Бұйымды сыныпта немесе үй жағдайында жасауға болатындай болу керек.
Бағалау.
Оқушылар бағалау өлшемін есептейді
Рефлекция Мен нені білгім келеді?. Мен нені білдім?. Мен нені білемін?
Үйге тапсырма. Шығармашылық жоба .
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
Көрсетілім: 5995 |
|
|
|
Фоторамка жасау
Сабақтың тақырыбы: Фоторамка жасау.
Сілтеме Мектептегі технология журналы №2 2013, технология оқулығы Е.Р.Ермилова, И.А. Товчевник «Мектеп» баспасы 2009ж, интернет желісінен видео ролик youtube сайты. Ресурстар
Жалпы мақсаттар Фоторамканы өз қолымен жасауды үйрену
Міндеттері Көркемдеуді үйрету
Түс үйлесімділігін сақтау
Шыдамдылығын шыңдау
Оқыту нәтижесі Жұптық, топтық жұмыс жасауға үйренеді.
Тапсырмалар І. Үй тапсырмасын сұрау.(сауалнама)
ІІ. Топтарға бөлу.( Әріптермен бөлу)
ІІІ. Жаңа сабақ (қосымша мәлімет беру)
ІҮ. Практикалық жұмыс (Тв-шоу)
Ү. Жасаған жұмыстарына баға беру.
ҮІ. Қорытынды
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі: - оқушылармен амандасу. -сынып тазалығын тексеру; -Оқушылардың сабаққа даярлығын құрал-жабдықтарын қадағалау; Оқушының іс әрекеті
- амандасады,
-сабақ құралдарын даярлайды;
Бағалау критерийлерімен таныстыру:
тапсырмалар
Үй тапсырмасы 5 балл
Жаңа сабақ 5 балл
№2 Тапсырма 6 балл
Бұйымға Баға беру
Бағалау парақшасы таратылады.
оқушылар Парақшаларды үлестіріп алады.
Үй жұмысы
сауалнама
1. Бір-бірімен қосылған бөлшек дегеніміз не?
a)серіппелі пластинкасы;
ә) шөлмек; б) тетік.
2. стильдің негізгі неше түрі бар?
А) 5 ә)4 б)3
3) киімнің әр бөлшек мөлшерінің арақатынасы, бұл?
А) сән ә) силуэт б) пропоция
4) силуэттің неше түрі бар?
А)5 ә)7 б) 6
5. ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер қай стильге жатады?
А) классикалық ә) фольклорлық б) романтикалық
6. «Сәнгер» деген кім?
А)модельер ә) дизайнер б) стилист
7. «Сәнші» деген кім?
А) визажист б) стилист б) Модель
8.келісті, іскерлі, элегантты өзгермейтін стиль?
А) спорттық ә) классикалық б) романтикалық
9.өте ыңғайлы стиль
А) классикалық ә) спорттық б) романтикалық
10.Киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін стиль
А) фольклорлық ә) классикалық б) романтикалық
- оқушыларды топқа бөлу (сары гүлдер және қызыл гүлдер болып екі топқа бөлінеді)
Видео көрсетілім жіберу.
жаңа сабаққа байланысты видео көрсетіледі.
Фоторамканың шығу тарихы бойынша қысқаша мағлұмат беру. Фоторамка тарихы суреттер рамкасынан бастау алады. Алғашқы суретке түсірушілер суреттерді сақтауды сурет салушылардан үйренген. Бұл кездейсоқтық емес, өйткені фотосурет бұл да өнер, соның ішінде сурет өнеріне ең жақыны. Алғашқы рамалар он бесінші ғасырда пайда болып, ерекшеленбеген, эстетикалық тұрғыдан көмкерілген алтын жолақтар арқылы багеттерде , қазіргі заманғы картиналарда пайдаланылған. Он жетінші ғасырға таман бейненің қабылдауын күшейту мақсатында, раманың периметрі ішіне енген сайын баспалдақ тәрізді болып құрастырылды. Барокко дәуірінде рамалар суретен бөлек мүсіндермен, бай жазулармен көмкерілетін болған. Рамкаларда жүзім түрлері, өрілген гүлдер, ер балалардың кішкене мүсіндері бейнеленген. Он тоғызыншы ғасырда кейбір суретшілер рамаларды бөлек туынды ретінде қарап, оларды безендіруге ерекше көңіл бөлген. Жиырмасыншы ғасырда рамалар фотосуреттерді көркемдеуге пайдаланып, әдемілеуге көп көңіл бөлген жоқ. Олардың көбісі тік, қырлы, бұрышты болып келді. Жиырмасыншы ғасырдың аяғында цифрлық технология белең алып, фотография жасау мерзімі қысқартылып, цифрлік фотография пайда болды. Электронды сақтауға болатын цифрлік рамкалар пайда болды. Цифрлік фоторамкалардан бұрын, цифрлік фотоларды бұрын Джордж Истмен Кодак болашақ Еаstman Kodak компаниясының іргетасын қалады. Фотоапаратсыз қазір өмір сүруді елестету мүмкін емес. Өйткені кез келген адам қолына қалам алып сала алмайды. Ал фото өнер дәуіріне жол салған Джордж Истмен алғаш ленталы фотокамера ойлап тапқан.
жаңа сабақ бойынша "Постер қорғау"
Практикалық жұмыс «Тв шоу»
Бағдарлама ұйымдастырады
Телебағдарлама ұйымдастырады. Бағдарламаны жүргізуші бүгінгі тақырыптар бойынша сұрақтар қойып отырады, ал бағдарлама қонағы шеберлік сабағын өткізе отырып сұрақтарға жауап береді.
жүптасып екі қыздан төрт жүп төрт фоторамка жасау үлгісін көрсетті және жасап үлгерді.
Қорытындылау. Тв шоуда жасалған бұйымға баға беру. Дайын бұйымды бағалау критериийі Бұйының әдемі болуы және жабдықталу орнына үйлесуі талап етіледі. Бұйым ерекше және ұқыпты жасалған болуы керек. Материал қымбат емес, қолжетімді болуы қажет. Бұйым адамдарға жайлылық пен жылылық, қызығушылық, қуаныш сыйлау керек. Бұйымды сыныпта немесе үй жағдайында жасауға болатындай болу керек.
Бағалау.
Оқушылар бағалау өлшемін есептейді
Рефлекция Мен нені білгім келеді?. Мен нені білдім?. Мен нені білемін?
Үйге тапсырма. Шығармашылық жоба .
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Ауданова Надежда Саматовна
Т.Амандосов атындағы орта мектеп
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |