Бекітемін:
А. Друмова
Мектеп директорының
бастауыш сыныптар жөніндегі орынбасары
Сыныбы 4 б Пән мұғалімі Таюпова СәулеФайзуллаевна
Күні 18.03.2015 Пәні Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы Қош келдің,Наурыз! М.Дулатов
Мақсаты 1.Мәтіннің мазмұны арқылы идеясын ашуға өз елінің ұлттық дәстүрін ,құндылықтарын зерттеуге талпындыру. Қысқаша түсінік алуға мүмкіндік жасау. М.Дулатов өмірі туралы мағлұматтарын кеңейту.Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып,жазушы идеясын ұғынуға жағдай туғызу.2.Оқушылардың жеке тұлға ретінде өзіндік пікірлерін айта алу қабілеттерін,тілін,ой-өрістерін дамытуға ықпал ету.3.Халқымыздың ұлттық мәдениетін дамыту,баланы табиғатпен үндестікте, еңбек сүйгіштікке еңбекті құрметтеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Оқушылар мәтінді түсініп оқи алады.Мәтін мазмұнын әңгімелей алады.Өз ойын ашық айта алады.Сыни тұрғыдан ойлай алады.Жазушы өмірінен қысқаша мағлұматтар алады.Топпен жұмыс,бірлескен оқу арқылы мәтінге талдау жасай алады.Сөздік қоры молаяды,дыбыстық талдау жасай алады.
Сілтеме Оқу құралдары,слайд,мұғалімге арналған әдістемелік.
Негізгі идеясы Мәтіннің мазмұнын түсіндіру.
Көрнекілігі АКТ –ны пайдалану,ойындар,мақал-мәтелдер,жылдамдық сұрақтары,жұмыс дәптері,оқулық.
Үйымдастыру кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс –әрекеті
2 мин Психологиялық тренинг. Балалар бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар.Меніңайтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын, жан дүниемде күн нұрлы жылуы мол бойымда.Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамға жолдаймын.Менің оқығым келеді!Білімді, алғыр болғым келеді!Стикерлерге жазылған ұлттық ойын түрлері арқылы топтарына бөлу. Оқушылар барлығы бірге орындайды
Топқа бөлінеді.
Тұсаукесер 3 мин Наурыз туралы бейнеролик. Оқушылар зейін қойып тыңдайды.
Жаңа сабақ 2мин
7мин
5мин
3мин
6мин
Күннің реті,тақырыбы жазылады.М.Дулатовтың өмірімен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс
1.Мәтінді оқып беру
2.Іштен оқыту
3.Тізбектей дауыстап оқыту.
Жеке жұмыс
1-тапсырма.Адам кейпінде бейнеленген табиғат құбылыстарын тауып жазу.---
------Қайтеді?
Сергіту сәті ( ширату)
Дәптермен жұмыс.
1-топ.»Наурыз»туралы өлең құрастыру.
2-топ. « Наурыз» туралы не білеміз?
3-топ. «Наурыз» туралы сөз жұмбақ құрастыру.Жұптық жұмыс. Сөздер банкасы «Наурыз» мәтініне қатысты сөздерді тап.
Оқушылыр мәтінді іштей оқып шығады,автор өмірінен танысады, М. Дулатов кім екенін айтады.
Балалар тапсырманы бірігіп орындайды,теңеу сөздерді табады.
Топ бойынша жұмыстар жасайды.Балалар тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.
Бекіту 5мин 1.Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
2.Ойыңды толық жеткізіп,сабаққа қатыса алдың ба?
3.Кімнің сабаққа қатысуы ұнады?
Әр оқушы өз тілегін жазып,тілек ағашына іледі,сабақты қорытындылау үшін ойларын жазып,қазанға салады.
Үйге тапсырма 2мин Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу.Наурыз туралы бата,тілек жазып,жаттап келу. Үй тапсырмасын алады.
Бағалау 3мин Екі жұлдыз,бір ұсыныс.Бағдаршам арқылы,басбармақ арқылы бағалау. Балалар бірін-бірі бағалай алды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5865 |
|
|
|
Қош келдің, Наурыз! М.Дулатов
А. Друмова
Мектеп директорының
бастауыш сыныптар жөніндегі орынбасары
Сыныбы 4 б Пән мұғалімі Таюпова СәулеФайзуллаевна
Күні 18.03.2015 Пәні Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы Қош келдің,Наурыз! М.Дулатов
Мақсаты 1.Мәтіннің мазмұны арқылы идеясын ашуға өз елінің ұлттық дәстүрін ,құндылықтарын зерттеуге талпындыру. Қысқаша түсінік алуға мүмкіндік жасау. М.Дулатов өмірі туралы мағлұматтарын кеңейту.Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып,жазушы идеясын ұғынуға жағдай туғызу.2.Оқушылардың жеке тұлға ретінде өзіндік пікірлерін айта алу қабілеттерін,тілін,ой-өрістерін дамытуға ықпал ету.3.Халқымыздың ұлттық мәдениетін дамыту,баланы табиғатпен үндестікте, еңбек сүйгіштікке еңбекті құрметтеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Оқушылар мәтінді түсініп оқи алады.Мәтін мазмұнын әңгімелей алады.Өз ойын ашық айта алады.Сыни тұрғыдан ойлай алады.Жазушы өмірінен қысқаша мағлұматтар алады.Топпен жұмыс,бірлескен оқу арқылы мәтінге талдау жасай алады.Сөздік қоры молаяды,дыбыстық талдау жасай алады.
Сілтеме Оқу құралдары,слайд,мұғалімге арналған әдістемелік.
Негізгі идеясы Мәтіннің мазмұнын түсіндіру.
Көрнекілігі АКТ –ны пайдалану,ойындар,мақал-мәтелдер,жылдамдық сұрақтары,жұмыс дәптері,оқулық.
Үйымдастыру кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс –әрекеті
2 мин Психологиялық тренинг. Балалар бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар.Меніңайтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын, жан дүниемде күн нұрлы жылуы мол бойымда.Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамға жолдаймын.Менің оқығым келеді!Білімді, алғыр болғым келеді!Стикерлерге жазылған ұлттық ойын түрлері арқылы топтарына бөлу. Оқушылар барлығы бірге орындайды
Топқа бөлінеді.
Тұсаукесер 3 мин Наурыз туралы бейнеролик. Оқушылар зейін қойып тыңдайды.
Жаңа сабақ 2мин
7мин
5мин
3мин
6мин
Күннің реті,тақырыбы жазылады.М.Дулатовтың өмірімен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс
1.Мәтінді оқып беру
2.Іштен оқыту
3.Тізбектей дауыстап оқыту.
Жеке жұмыс
1-тапсырма.Адам кейпінде бейнеленген табиғат құбылыстарын тауып жазу.---
------Қайтеді?
Сергіту сәті ( ширату)
Дәптермен жұмыс.
1-топ.»Наурыз»туралы өлең құрастыру.
2-топ. « Наурыз» туралы не білеміз?
3-топ. «Наурыз» туралы сөз жұмбақ құрастыру.Жұптық жұмыс. Сөздер банкасы «Наурыз» мәтініне қатысты сөздерді тап.
Оқушылыр мәтінді іштей оқып шығады,автор өмірінен танысады, М. Дулатов кім екенін айтады.
Балалар тапсырманы бірігіп орындайды,теңеу сөздерді табады.
Топ бойынша жұмыстар жасайды.Балалар тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.
Бекіту 5мин 1.Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
2.Ойыңды толық жеткізіп,сабаққа қатыса алдың ба?
3.Кімнің сабаққа қатысуы ұнады?
Әр оқушы өз тілегін жазып,тілек ағашына іледі,сабақты қорытындылау үшін ойларын жазып,қазанға салады.
Үйге тапсырма 2мин Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу.Наурыз туралы бата,тілек жазып,жаттап келу. Үй тапсырмасын алады.
Бағалау 3мин Екі жұлдыз,бір ұсыныс.Бағдаршам арқылы,басбармақ арқылы бағалау. Балалар бірін-бірі бағалай алды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Автор Таюпова Сәуле Файзуллаевна
Қызылордаобл,Сырдария ауд,Теренозек кенті,№210Абдулпаттаев атындағы ОМ
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер