Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Мақал - мәтелдер» 5- сынып
Сабақтың мақсаты: Мақал - мәтелдің қолданысын, ерекшелігін білдіру
Табыс критериі: Мақал мен мәтелді ажыратады, тілдік ерекшелігін біледі, өмірде қолдана алады.
Әдіс- тәсілдер: Бірлескен жұмыс, өзара бағалау.
Ресурстар: Слайдтар, топтық тапсырмалар, стикер, плакат, бояулар
р/с Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1
Ұйымдастыру кезеңі (1-2мин) Оқушыларды түгендеу Оқу құралдарын дайындайды Сабаққа назар аударылады
2 Үй тапсырмасын
сұрау (10 мин)
Құрамында антонимі бар бірнеше мақал- мәтелдер жазып келген оқушыларға оқыту, көп жазған оқушыны мадақтау. Антонимдердің ережесін сұрау.
Жазып келген мақалдары арқылы келесі сабаққа болжау жасату Топта өзара бір- бірінің жұмысына көз жүгіртеді, өзінікімен салыстырады, өз кемшілігін байқайды. Өздерін бағалайды, антонимдерді мақалдату арқылы өмірде қолданады. Бәсекелестік қалыптасады. Критерий бойынша өздеріне балл қояды.
3 Жаңа сабақ
(15 мин)
Слайдтан мақалдың бізге жету жолдары мен кезеңдері жайлы, ата- бабаларымыздың мақалды қолдану мақсаты жайлы түсіндіру, мысалдар келтіру. Келтірілген мысалдардың мазмұнын оқушыларға аштыру, жазылу себебін сұрау. Тыңдаған мақалдарының мағынасына мән береді, топта талқылайды,өмірмен байланыстырады. Сөзге мән береді, тәрбиеге де көңіл аударылады, өз пікірі қалыптасады. Формативті бағалап отырамын, критерий бойынша өздеріне балл қояды.
4 Жаңа сабақты бекіту (10 мин)
«Жалғасын тап» арқылы жылдамдықпен мақалды жалғастырады. Мысалы: Адам аласы ішінде--------- ? т.б Оқушылар өздері топта табады және мағынасын ашады бір- біріне түсіндіреді, дәлелдейді. Топта жұмыс жасауды үйренеді, ойларының құндылығына талдау жүргізе алады. Критери лер бойынша балл алады
5 Қорытынды
(5 мин)
Суретпен жұмыс
Батырлық, отбасы, туған жер тақырыбындағы суреттер беріп, әр топта шектеулі уақытта мақал- мәтелдер жаздыру. Көп жазған топты мадақтау. Бәсекелестік орнайды. Бірін- бірі жетелейді, топ мүддесі үшін жұмыс жасайды.
Оқушылар мағынасын түйінді ерекше ашуға талпынады, өзара жақсы сөйлейтін оқушыға оқытады. Топта жұмыс жасайды.
Сөз мағынасына мән береді. Ортақ шешімге келеді. Формативті бағалай мын
6 Үйге тапсырма беру (2-3 мин)
«Көз- қорқақ, қол – батыр»
« Тіл- қылыштан өткір»
« Көңіл- қазы, көз- таразы» мақалдарына сөзжұмбақ құрап келу, мазмұнын ашу. Сөзжұмбақ жасауға әрекеттенеді,мағынасын ерекше ашуға ойланады. Сөздік қоры кеңейеді, сөзге мән береді, ізденеді. Өздерін өздері бағалайды.
Мұғалімнің рефлексиясы
Жетістігім Кемшілігім
Топта жұмыс жасауға қалыптасады. Топқа бөлгенде белсенді
Бір- біріне көмектеседі. оқушылардың бір топқа
Өз көзқарасын білдіре алады. түсіп қалуы, екінші топтың
Іс- әрекетіне ойланады деңгейі төмендеу болуы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
Көрсетілім: 7358 |
|
|
|
Мақал-мәтел
Сабақтың тақырыбы: «Мақал - мәтелдер» 5- сынып
Сабақтың мақсаты: Мақал - мәтелдің қолданысын, ерекшелігін білдіру
Табыс критериі: Мақал мен мәтелді ажыратады, тілдік ерекшелігін біледі, өмірде қолдана алады.
Әдіс- тәсілдер: Бірлескен жұмыс, өзара бағалау.
Ресурстар: Слайдтар, топтық тапсырмалар, стикер, плакат, бояулар
р/с Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1
Ұйымдастыру кезеңі (1-2мин) Оқушыларды түгендеу Оқу құралдарын дайындайды Сабаққа назар аударылады
2 Үй тапсырмасын
сұрау (10 мин)
Құрамында антонимі бар бірнеше мақал- мәтелдер жазып келген оқушыларға оқыту, көп жазған оқушыны мадақтау. Антонимдердің ережесін сұрау.
Жазып келген мақалдары арқылы келесі сабаққа болжау жасату Топта өзара бір- бірінің жұмысына көз жүгіртеді, өзінікімен салыстырады, өз кемшілігін байқайды. Өздерін бағалайды, антонимдерді мақалдату арқылы өмірде қолданады. Бәсекелестік қалыптасады. Критерий бойынша өздеріне балл қояды.
3 Жаңа сабақ
(15 мин)
Слайдтан мақалдың бізге жету жолдары мен кезеңдері жайлы, ата- бабаларымыздың мақалды қолдану мақсаты жайлы түсіндіру, мысалдар келтіру. Келтірілген мысалдардың мазмұнын оқушыларға аштыру, жазылу себебін сұрау. Тыңдаған мақалдарының мағынасына мән береді, топта талқылайды,өмірмен байланыстырады. Сөзге мән береді, тәрбиеге де көңіл аударылады, өз пікірі қалыптасады. Формативті бағалап отырамын, критерий бойынша өздеріне балл қояды.
4 Жаңа сабақты бекіту (10 мин)
«Жалғасын тап» арқылы жылдамдықпен мақалды жалғастырады. Мысалы: Адам аласы ішінде--------- ? т.б Оқушылар өздері топта табады және мағынасын ашады бір- біріне түсіндіреді, дәлелдейді. Топта жұмыс жасауды үйренеді, ойларының құндылығына талдау жүргізе алады. Критери лер бойынша балл алады
5 Қорытынды
(5 мин)
Суретпен жұмыс
Батырлық, отбасы, туған жер тақырыбындағы суреттер беріп, әр топта шектеулі уақытта мақал- мәтелдер жаздыру. Көп жазған топты мадақтау. Бәсекелестік орнайды. Бірін- бірі жетелейді, топ мүддесі үшін жұмыс жасайды.
Оқушылар мағынасын түйінді ерекше ашуға талпынады, өзара жақсы сөйлейтін оқушыға оқытады. Топта жұмыс жасайды.
Сөз мағынасына мән береді. Ортақ шешімге келеді. Формативті бағалай мын
6 Үйге тапсырма беру (2-3 мин)
«Көз- қорқақ, қол – батыр»
« Тіл- қылыштан өткір»
« Көңіл- қазы, көз- таразы» мақалдарына сөзжұмбақ құрап келу, мазмұнын ашу. Сөзжұмбақ жасауға әрекеттенеді,мағынасын ерекше ашуға ойланады. Сөздік қоры кеңейеді, сөзге мән береді, ізденеді. Өздерін өздері бағалайды.
Мұғалімнің рефлексиясы
Жетістігім Кемшілігім
Топта жұмыс жасауға қалыптасады. Топқа бөлгенде белсенді
Бір- біріне көмектеседі. оқушылардың бір топқа
Өз көзқарасын білдіре алады. түсіп қалуы, екінші топтың
Іс- әрекетіне ойланады деңгейі төмендеу болуы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Примкулова Жанар
Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы, Сарыкемер орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |