Сабақтың мақсаты: Білімділік:оқушыларға зат есімнің жіктелуі жайлы түсінік беру; жекеше, көпше түрлерімен таныстыру; жіктік жалғауы жалғанған сөздің баяндауыш қызметін атқаратынын ұғындыру. Дамытушылық:оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру, қызығушылықтырын ояту, ойлау және сөйлеу қабілетін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды табандылыққа, іскерлікке, шығармашыл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: сын тұрғысынан ойлау технологиясы Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3383 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:45
|
Пікірлер (0)
|
1.Хан билігінің сақталуы патша үкіметінің өлкені шаруашылық тұрғысынан кең көлемде отарлауына кедергі келтірді. (дұрыс) 2. Қазақстандағы жаңа реформаның басты мақсаты: хан билігін сақтау (бұрыс) 3.1822 жылы Сібір қырғыздары туралы жарғыны жасаған Сперанский (дұрыс) 4.Округтерді аға сұлтандар басқарды (дұрыс) 5. болыстарды ауыл старшындары басқарды (бұрыс) 6.Ауыл старшындарын көшпелілердің өзі сайлады (дұрыс)
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3092 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:36
|
|
Қысқарған сөздер 67- жаттығу Мәтінді түсініп оқу.Атауларды қысқартып жазу. Ұзындық өлшемдерінің атаулары: миллиметр,сантиметр,дециметр,метр,километр. Ал салмақ өлшемдерінің атаулары: грамм,килограмм,центнер,тонна. Ереже сұрау Миға шабуыл «Кім шапшаң»ойыны арқылы көбейту кестесін орындау Дәптермен жұмыс Күннің жады Сөз таптары Гг Гг Гг Гг гүл,көген......
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2210 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:32
|
|
1.Сандар қатарын ата. 0-10 2.10-ға дейінгі сандарды тура санау 3.0-ге дейінгі сандарды кері санау 4. Қосудың колеп-н атау 5.Азайтудың колеп-н атау
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2395 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:26
|
|
Ақ парақ таратылады. 1. Қалай түзетуге болады? 2. Қанша уақыт кетеді. «Адамды есейгенде тәрбилеуге болмайды, деген адамның тілін кесер едім» деп ....... атамыз айтқандай баланы тәрбиелеуде Ыбырай атамыздың «Қисық ағашы» сияқты болмауы үшін оның артық бұтақтарын уақытылы түзеп, қоғамда, табиғатта, тек сүйіспеншілікке бөлеп, ақ жолға жетелеп жүруіміз қажет.
Материалы / Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3290 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:12
|
|
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2065 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 13:41
|
|
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4308 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 10:17
|
|
2) айналымдарды жүзеге асынуға болатын реакция теңдеулерін жаз Fe(OH)2 → Fe(OH)3 →Fe(NO3)3 3) темір кенінде магнетит Fe3O4 (массалық үлесі 75%) және темір болмайтын қоспа бар. Осындай кеннің 1000 килограммынан темірдің қандай массасын алуға болады 4) темірдің ерекше қасиеттерін сипаттайтын реакцияларды жаса
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4027 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 08:26
|
|
І топ – 4, ІІ топ – 4, ІІІ топ -4, ІVтоп-4 І Үй тапсырмасы. 3мин Үй тапсырмасын кестесін тексеремін Оқушылар кестені бір-біріне беріп дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан тексереді. Бекіту 5 мин Тест сұрақтары Тест сұрақтарымен жұмыс Оқушылар теске жауап беріп дұрыс жауабан интербелсенді тақтадан тексереді.
Материалы / Биологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4238 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 08:23
|
|
Шарты: топ мүшелері секіртпемен белгілі межеге дейін жетіп, жалаушаны алып кері жүгіріп келіп,эстафетаны келесі ойыншыға береді. ІІІ-ТУР: «Кім жылдам?» Шарты: допты екі аяқ ортасына ұстап , кедергілер арасынан жылан тәрізді айналып өтіп, эстафетаны келесі ойыншыға береді. Әсерлі сәт: Залға Сайқымазақ келеді ,балалармен амандасады. Балаларды музыкалық – ырғақты би билеуге шақырады. ІV-ТУР: «Кім епті?» |
Бөлімдер